۱۷ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۵:۰۹
کد خبر: ۱۲۲۵۹۳
در گفت و گو با ائمه جمعه خوزستان مطرح شد؛

مسؤولان با حل مشکلات زمینه حضور حد اکثری مردم پای صندوق های رأی را فراهم کنند

خبرگزاری رسا ـ ائمه جمعه خوزستان در گفت و گو با رسای خوزستان مطرح کردند که مسؤولان می بایست به مشکلات مردم رسیدگی کرده و با حل مشکلات آنها زمینه حضور حد اکثری پای صندوق های رأی را فراهم کنند.
صندوق راي
حجت الاسلام احمد ساری اصل امام جمعه شادگان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران که به رهبری حضرت امام خمینی(ره) شکل گرفت در راستای توجه به مردم که به فرموده رهبر انقلاب ولی نعمتان اصلی ما به شمار می روند باید مورد توجه جدی قرار گیرد.

استاد حوزه علمیه خوزستان در ادامه افزود: اگر مسؤولان در این نظام افتخار خدمتگزاری را عهده دار شدند همه آن به برکت همین مردمانی است که در همه عرصه ها پیش قدم بوده و همواره مدافع نظام و انقلاب اسلامی هستند.

امام جمعه شادگان خدمت رسانی به مردم را یکی از بهترین عبادات دانست و اظهار داشت: هرگاه یکی از مسؤولان و دست اندرکاران نظام خواهان عبادت خداوند متعال هستند؛ به یقین با خدمت به مردم می توانند این عمل را انجام دهند؛ چرا که خدمت صادقانه و بی ادعا به مردم بهترین عبادت در درگاه خداوند متعال است.

حجت الاسلام ساری بر رسیدگی و حل مشکلات مردم تأکید کرد و گفت: مسؤولان و دست اندرکاران نظام می بایست پاسخ گوی مردم بوده و با انجام درخواست های آنها، توطئه های دشمنان نسبت به تفرقه میان مردم و مسؤولان را خنثی کند.

امام جمعه شادگان در پایان سخنان خود با اشاره به نزدیک شدن انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: همه ما وظیفه داریم بستر مناسبی را برای حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رأی فراهم کنیم تا انشاءالله حضور گسترده مردم، توطئه های دشمنان نظام را خنثی و خواب دسترسی آنان به این مملکت را به خوابی پریشان و غیر قابل تعبیر بدل کنند.

دهه فجر فرصتی مناسب برای معرفی دستاوردهای ارگان های نظام است

حجت الاسلام و المسلمین سید محمد امام، امام جمعه شوش اظهار داشت: دهه فجر فرصت مناسبی است تا دستگاه‌های اجرایی شهرستان برای معرفی دستاوردهای خود اقدام و موفقیت‌های حاصل شده را باید در قالب نمایشگاه‌های مختلف و برنامه های جذاب برای عموم معرفی کنند.

استاد حوزه علمیه خوزستان برگزاری با شکوه آیین‌های گرامیداشت رویدادهای مختلف انقلاب به ویژه دهه فجر را مهم و اثرگذار برشمرد و تصریح کرد: امروز انقلاب اسلامی ایران به الگویی فرامنطقه‌ای تبدیل شده و خیزش اخیر ملت‌ها ضد نظام سرمایه‌داری غرب با تأسی از پیام‌های این نهضت الهی و مردمی در حال گسترش است.

وی با اشاره به نزدیکی انتخابات مجلس شورای اسلامی افزود: مردم باید با آگاهی و مطالعه و بررسی برنامه‌های نامزدهای انتخاباتی، نمایندگانی شایسته و اصلح را انتخاب کنند.

امام جمعه شوش در پایان اظهار داشت: دشمنان می‌خواهند با فشارهای روانی حضور حداکثری مردم را در انتخابات مجلس کمرنگ کنند ولی همچنان که رهبر معظم انقلاب فرمود، انتخابات پرچم افتخار ماست و باید در آن حضور حداکثری داشته باشیم.

باید زمینه حضور حداکثری مردم در انتخابات مجلس فراهم شود

حجت الاسلام سیدحسین علوی اصل امام جمعه گتوند با اشاره به آغاز فرایند نهمین دوره انتخابات مجلس شرای اسلامی گفت: انتخابات مجلس از انتخابات سرنوشت ساز است و باید زمینه حضور حداکثری مردم در این انتخابات فراهم شود.

وی به تلاشهای دشمنان برای جلوگیری از حضور حداکثری مردم افزود: دشمنان نظام برنامه های مفصلی را برای این انتخابات چیده اند و هم داوطلبان نمایندگی و هم آحاد مردم باید کاملا مراقب باشند. حضور حداکثری مردم در انتخابات موجب یاس و نا امیدی دشمنان در توطئه علیه نظام جمهوری اسلامی خواهد شد.

امام جمعه گتوند بر برگزاری انتخاباتی با شکوه در محیطی سالم با حضور گسترده مردم تاکید کرد و افزود: باید کلیه تمهیدات برای برگزاری هر چه بهتر انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی فراهم شود.

انقلاب اسلامی الگویی برای سایر انقلاب ها است

حجت الاسلام نعمت الله خدامی امام جمعه اندیمشک، تصریح کرد: انقلاب اسلامی ما امروز به عنوان یک الگو برای سایر ممالک اسلامی مطرح است و می بینیم که با پیروی از انقلاب، کشورهای مختلف به مبارزه با ستمگران برخواسته و خواهان عدالت خواهی و تشکیل حکومت اسلامی هستند.

وی اظهارداشت: اخلاق سیاسی و بینش امام خمینی (ره) به عنوان معمار انقلاب اسلامی برخواسته از پیام های قرآن و عترت طاهرین (ع) است.

امام جمعه اندیمشک با بیان این که شرکت گسترده در راهپیمایی 22 بهمن و پس از آن در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی نقشی مؤثر در خنثی سازی توطئه های دشمنان ایفا می کند، بیان داشت: مردم غیور و ولایتمدار ایران باید با حضوری پر شور و گسترده توطئه های دشمنان را نسبت به خدشه در جلوه نظام اسلامی خنثی کرده و بار دیگر به آنها نشان دهند که تا آخرین قطره خون خود از آرمان های اصیل انقلاب السلامی دفاع و حمایت می کنند./9465/ت302/ص
ارسال نظرات