۲۲ بهمن ۱۳۹۰ - ۲۱:۰۱
کد خبر: ۱۲۳۰۲۷
استاندار خوزستان:

دشمنان از حضور همیشه در صحنه ملت ایران درس عبرت گیرند

خبرگزاری رسا ـ استاندار خوزستان مردم ایران را بیدار و همیشه در صحنه خواند و اظهار داشت: دشمنان باید از این اصرار و سماجت و روش‌های کهنه خود که در 33 سال گذشته ناکارا مانده دست بردارند.
راهپيمايي يوم الله 22 بهمن در خوزستان راهپيمايي يوم الله 22 بهمن در خوزستان سيد جعفر حجازي استاندار خوزستان
سید جعفر حجازی استاندار خوزستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز که در حاشیه برگزاری راهپیمایی یوم الله 22 بهمن در اهواز  صورت گرفت، اظهار داشت: دشمنان ما باید از این جمعیت مشتاق و حاضر در این راهپیمایی‌ها درس عبرتی بزرگ گیرند و ببنیید که چگونه این مردم به امام،‌ شهدا و رهبرشان عشق و علاقه می‌ورزند.

عالی ترین مقام اجرایی استان تصریح کرد: دشمنان باید از این اصرار و سماجت و روش‌های کهنه خود که در دوران 33 سال گذشته بی‌جواب و ناکارا مانده دست بردارند.

وی در ادامه با بیان این که بیداری اسلامی رخ داده در کشورهای آزادی خواه جهان به برکت حضور همیشه در صحنه مردم غیور ایران بوده است، بیان داشت: بیداری اسلامی که امروز در کشورها آغاز شده ناشی از اراده ملت ایران اسلامی است و امیدوارم این بیداری اسلامی در سایر کشورهای اسلامی ادامه پیدا کند.

حجازی گفت: دشمنان باید به جای استفاده از روش‌های تهدیدآمیز و رعب‌انگیز با ملت‌ها و کشورهای آزاده صحبت کنند.

عالی ترین مقام اجرایی استان گفت: امیدوارم مردم استان همان گونه که امروز در راهپیمایی 22 بهمن ماه حضور پرشوری داشتند در روز 12 اسفندماه دلبستگی خود را به نظام نشان دهند و شکست دیگری به استکبار تحمیل کنند.

استاندار خوزستان در پایان سخنانش اظهار داشت: مواضع اخیر مقام معظم رهبری روحیه مردم را دوچندان کرده و سبب دلگرم شدن مردم کشورهای آزادی خواه چهان شد و به راستی چنین حرکت های حماسی و بزرگ موجب خوشنودی امام و شهدا می شود./9465/ت303/س
ارسال نظرات