۲۷ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۳:۰۹
کد خبر: ۱۲۳۳۰۶
امام جمعه شهر کرد:

مردم در 12 اسفند حماسه دیگری می آفرینند

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهر کرد،‌ با تاکید بر اینکه مردم در 12 اسفند همچون 22 بهمن حماسه دیگری خلق کرده و در صحنه حاضر خواهند شد، گفت: باید با هوشیاری افرادی ولایت مدار، ارزشی و صادق و سالم را به مجلس بفرستیم.
مردم در 12 اسفند حماسه دیگری می آفرینند
حجت الاسلام والمسلمین نکونام، نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهر کرد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا،‌ با اشاره به انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی و شرایط منطقه ای و بین المللی، این دوره از انتخابات را دارای ویژگی ها و حساسیت هایی دانست.

امام جمعه شهرکرد تاکید کرد: با وجود تبلیغات و طراحی های متعدد دشمنان و استکبار جهانی مردم با حضور گسترده در پای صندوق های رای همچون گذشته دشمنان را در طراحی ها و توطئه هایشان ناکام خواهند گذاشت.

وی با بیان اینکه مردم قدردان نعمت بی بدیل انقلاب اسلامی هستند و برای نگهداری از آن با تمام وجود به صحنه می آیند، توصیه هایی به نامزدهای ورود به مجلس ارائه کرد و گفت: نامزدها و نمایندگان مجلس باید به معنای واقعی کلمه در صدد آن باشند که به شعارهای انقلاب و اهداف والای آن جامه عمل بپوشانند.

امام جمعه شهرکرد با اشاره به طراحی های گسترده دشمنان برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی و خدشه دار کردن وحدت جامعه، اظهار داشت: هم مردم و هم نامزدهای ورود به مجلس باید با حفظ هوشیاری اجازه میدان داری به دشمنان ندهند.

این استاد حوزه و دانشگاه اضافه کرد:‌ افرادی که به عنوان منختب مردم به مجلس شورای اسلامی راه می یابند باید متعهدانه در مقام قانون گذاری و در صدد رفع مشکلات مردم باشند و ارزش های نظام را پر رنگ نگه دارند.

نماینده ولی فقیه در شهر کرد با تشریح ویژگی ها و شاخص های کاندیدای اصلح، گفت: امیدواریم مردم با حضورشان در پای صندوق های رای،‌ کاندیداهای ارزش گرا،‌ ولایت مدار و صادق و سالم را به مجلس شورای اسلامی بفرستند.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام اظهار داشت: مردم هوشمند، زمان شناس و بصیر ایران اسلامی همچون حماسه 22 بهمن، در 12 اسفند و در پای صندوق های رای نیز حاضر خواهند شد و با حضور خود آینده انقلاب را بیمه می کنند. /924/ت302/ج
ارسال نظرات