۲۷ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۵:۱۶
کد خبر: ۱۲۳۳۱۶

مردم زنجان از امام جمعه جدید خود استقبال می کنند

خبرگزاری رسا ـ مردم ولایت مدار زنجان فردا با ویژه برنامه های مختلف از حجت الاسلام و المسلمین علی خاتمی، نماینده جدید ولی فقیه در استان خود استقبال می کنند.
حجت الاسلام و المسلمين علي خاتمي امام جمعه زنجان
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زنجان، ستاد استقبال از حجت الاسلام و المسلمین علی خاتمی، نماینده جدید ولی فقیه در استان زنجان با حضور نهادها و ارگان های مختلف دولتی و مردمی تشکیل و فعال شده است.

پنج کمیته اطلاع‌رسانی و تبلیغات، روحانیت، استقبال، پشتیبانی و مردمی در ذیل ستاد استقبال از نماینده ولی‌فقیه تشکیل شده و برنامه‌ریزی‌های لازم برای استقبال به سرعت توسط این کمیته‌ها صورت گرفته است.

بنا بر این گزارش، قرار است مراسم استقبال رسمی از نماینده ولی‌فقیه و هیئات همراه ساعت 8 و 30 دقیقه صبح در محل عوارضی زنجان – تهران با حضور اقشار مختلف مردم صورت گیرد.

بر همین اساس، نماینده جدید ولی فقیه در استان زنجان در مزار شهدای زنجان حضور یافته و پس از ادای احترام به مقام شامخ شهیدان در اولین جلسه شورای اداری استان شرکت خواهد کرد.

پس از این جلسه، نماینده ولی فقیه در میان استقبال مردم از میدان آزادی به سمت امامزاده حضرت سیدابراهیم(ع) حرکت کرده و نماز دشمن‌شکن جمعه در آن مکان مقدس اقامه شود.

آئین عبادی سیاسی نماز جمعه زنجان فردا با حضور و سخنرانی حجت‌الاسلام محمدی گلپایگانی رییس دفتر مقام معظم رهبری و حجت الاسلام رضا تقوی، رییس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور همراه خواهد بود.

گفتنی است، 45 روز گذشته حجت الاسلام و المسلمین واعظی امام جمعه سابق زنجان از مردم و امامت جمعه این استان خداحافظی کرد.

حجت‌الاسلام و المسلمین علی خاتمی از سوی دفتر مقام معظم رهبری و ابلاغ شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور بعنوان نماینده جدید ولی فقیه در استان زنجان معرفی شده است./935/پ202/س

ارسال نظرات