۲۷ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۵:۱۹
کد خبر: ۱۲۳۳۱۷

برگزاری 160 برنامه قرآنی در استان اردبیل

خبرگزاری رسا ـ مسؤول دارالقرآن الکریم تبلیغات اسلامی استان اردبیل از اجرای بیش از 160 ویژه برنامه قرآنی در دهه فجر در این استان خبر داد.
برگزاری 160 برنامه قرآنی در استان اردبیل
به گزارش خبرنگار رسا در اردبیل به نقل از روابط عمومی تبلیغات اسلامی استان اردبیل، حجت الاسلام عزیز صابر در جمع مدیران قرآنی و مسؤولان تشکلهای قرآنی استان اضافه کرد: این برنامه های قرآنی در راستای گرامیداشت سی و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و با هدف تبیین اهداف انقلاب و نقش تعالیم اسلام و قرآن در پیروزی انقلاب برگزار شد.

وی با اشاره به عناوین این برنامه ها افزود: برگزاری محافل انس باقرآن، جشنواره های قرآنی کودک و نوجوان،جشنواره قرآنی جوان، برگزاری مسابقات مختلف، اعزام داور به مسابقات، تجلیل از قاریان وحافظان برتر و... از جمله این برنامه ها بود.

مسئول دارالقرآن الکریم تبلیغات اسلامی استان تجلیل از مربیان فعال قرآنی، افتتاح چندین خانه قرآنی، حمایت از موسسه و خانه های قرآنی فعال و حضور موسسات و خانه های قرآنی در راهپیمایی 22 بهمن را از دیگر برنامه های مرتبط این نهاد در ایام دهه فجر برشمرد.

وی با اساره به همکاری موسسات، مراکز و مدارس قرآنی در اجرای این برنامه تصریح کرد: برنامه های قرآنی دهه فجر در تمام شهرستانها، بخشها و برگزار شده است.

حجت الاسلام صابر با بیان اینکه بسیاری از برنامه نیز با محوریت روستاها برگزار شده است، یادآور شد: این تعداد برنامه برای اولین بار از 12 تا 22 بهمن ماه در استان اردبیل اجرا شد که به طور متوسط برای هر روز 16 برنامه قرآنی تدارک دیده شد که قابل توجه است./935/د101/س
ارسال نظرات