۲۷ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۵:۵۴
کد خبر: ۱۲۳۳۲۰

همایش«فجر و حضور حداکثری در انتخابات» در تبریز برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ همایش بزرگ فجر و حضور حداکثری در انتخابات با حضور دهیاران روستاهای تبریز برگزار شد.
محمود چمني، فرماندار تبريز
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، همایش بزرگ فجر و حضور حداکثری در انتخابات امروز با حضور بیش از 300 نفراز دهیاران و رؤسای شوراهای اسلامی در تبریز برگزار شد.

محمود چمنی، فرماندار تبریز در این همایش با تاکید بر تبیین و حراست از دستاوردهای انقلاب اسلامی اظهار داشت: برگزاری انتخاباتی آزاد، پرشور و مردمی از مهمترین دستاوردهای نظام ولایی ایران است.

وی با تاکید بر اینکه ملت ایران همواره با حضور حماسی در انتخابات و پای صندوق های رای قدرت اسلامی نظام را به رخ جهانیان کشیده اند، خاطرنشان کرد: انتخابات نماد قدرت، عدالت و سلامت جمهوری اسلامی است.

فرماندار تبریز از دهیاران و رؤسای شورای اسلامی خواست تا از جانبداری از جریانات و افراد، خودداری کرده و تنها با فراهم ساختن زمینه مشارکت حداکثری مردم و سالم و قانونمند برگزار شدن انتخابات تلاش کنند.

چمنی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به حضور جوانان در صحنه انقلاب اسلامی افزود: اگر 33 سال پیش جوانان با خون خود انقلاب را رقم زدند، امروز بایستی با علم خود، توسعه کشور عزیزمان را رقم بزنند.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی در سایه تحریم ها به انرژی هسته ای دست یافته است، تصریح کرد: از دوران ظهور اسلام تاکنون 48 سال حکومت اسلامی برقرار شده که 10سال در زمان پیامبر اعظم و 5 سال در زمان حضرت علی و33 سال در دوران حکومت اسلامی ایران می باشد که شکرگزار این نعمت بزرگ الهی هستیم.

فرماندار تبریز ادامه داد: عصاره 33 سال تلاش را 22 بهمن ماه به نمایش گذاشتیم و خوشبختانه هر سال باشکوه تر از سال های گذشته این مراسم برگزار می شود، البته این حضور حماسی، آگاهانه و با بصیرت مردم در انتخابات مجلس نیز تجلی خواهد یافت.

وی با تاکید بر این‌که دشمنان چشم به نتایج انتخابات مجلس ایران دوخته اند، ادامه داد: اگر تصمیمات آژانس انرژی هسته ای در خصوص فعالیت های صلح آمیز هسته ای ایران به سه ماه دیگر موکول می شود، نشان از این حقیقت است که استکبار جهانی مواضع خود را با نحوه حضور مردم و چگونگی انتخابات نمایندگان تغییر خواهد داد.

فرماندار تبریز با تاکید بر این‌که تاریخ انقلاب اسلامی سرشار از برگزاری انتخابات‌هایی پرشور و آگاهانه بوده است، خاطر‌نشان کرد: تاریخ 32 ساله انقلاب نشان داده که هر رأی مردم، تیری بر قلب دشمنان است، از این رو نباید نسبت به وضعیت موجود بی تفاوت بود.

چمنی گفت: اعمال تحریم ها و تهدیدهای دشمنان علیه نظام انقلاب اسلامی ایران حرف تازه ای نیست، این ملت سال ها در اوج عزت و اقتدار مراحل خودکفایی را طی کرده و امروز به الگویی جهانی تبدیل شده اند، چنانکه نهضت بیداری اسلامی و حتی جنبش وال استریت الهام گرفته از انقلاب اسلامی ایران است.

وی حضور حداکثری و پرشور مردم در پای صندوق های رای را از اصلی ترین پیروزی، فارغ از هر نتیجه شمارش آرا دانست و افزود: مردم با بصیرت ایران با حضور آگاهانه ی خود، تمامی ترفندهای دشمنان را خنثی و بار دیگر با آرمان های امام راحل و شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی تجدید پیمان خواهند بست./935/پ202/س
ارسال نظرات