۰۳ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۷:۳۶
کد خبر: ۱۲۳۶۹۵
نماینده ولی فقیه سپاه خوزستان:

باندبازی و طایفه گرایی در انتخابات خارج از اصول همه پرسی است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه سپاه خوزستان گفت: در انتخابات تخریب، باندبازی و طایفه گرایی خارج از اصول همه پرسی است و هرکس از این مسائل دم بزند رضای خدا را در نظر نگرفته و بداند مدیون شهدا و مردم است.
حجت الاسلام سيد محمود موسوي، نماينده ولي فقيه در سپاه وليعصر خوزستان
حجت الاسلام سیدمحمود موسوی نماینده ولی فقیه سپاه خوزستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا گفت: رعایت انصاف، رو نیاوردن به تخریب یا تهدید و تن دادن به انتخابات آزاد از سوی کاندیداتورها و طرفدارانشان ضامن انتخاباتی سالم و آبرومند خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: اگر کاندیدا به قصد خدمت به مردم و نظام اسلامی وارد صحنه شود و شاهد فرد اصلح تر از خود در صحنه انتخابات باشد، اخلاق انتخاباتی ایجاب می کند که خود کنار رود تا مردم با اطمینان خاطر، کاندیدای وارسته تر را انتخاب کنند، نه با موج اندازی در میان مردم، جامعه را ملتهب کند.

نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان با بیان این که هنجارشکنی برای هر فرد و گروهی در انتخابات آینده منطقی نیست، بیان داشت: کاندیداها و طرفدارانشان به همه قوانین آشنا هستند اما زیاده خواهی برخی ها موجب ناهنجاری انتخاباتی می شود.

باندبازی و طایفه گرایی در انتخابات خارج از اصول همه پرسی است

وی با تأکید بر این که کسانی که دست به تخریب دیگران می زنند از ضعف شخصیتی برخوردارند و خود کم بینی بر آنها حاکم است، عنوان کرد: در انتخابات تخریب، باندبازی و طایفه گرایی خارج از اصول همه پرسی است و هرکس از این مسائل دم بزند، رضای خدا را در نظر نگرفته و بداند مدیون شهدا و مردم است.

حجت الاسلام موسوی به انتقادها و مطرح کردن طرح های جهت کم رنگ کردن نظارت شورای نگهبان اشاره کرد و افزود: قرار نیست هر وقت موردی به نفع فرد یا گروهی نباشد قانون زیر پا گذاشته شود، شورای نگهبان یعنی قانون و هر کس از قانون سرپیچی کند به معنای سرپیچی از اسلام است که این کار با هیچ اخلاق و منطقی سازگار نیست./9463/ت302/ص
ارسال نظرات