۰۳ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۸:۰۳
کد خبر: ۱۲۳۷۰۳

برگزاری دوره‌های نقد وهابیت و عرفان‌های نوظهور در خوزستان

خبرگزاری رسا ـ دوره‌های کوتاه مدت نقد وهابیت، زرتشت، تصوف و عرفان‌های نوظهور ویژه طلاب و فرهنگیان استان خوزستان برگزار می‌شود.
دوره نقد وهابيت
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز حجت الاسلام محمد دبیری فرد کارشناس فرهنگی دفتر تبلیغات اسلامی خوزستان، شب گذشته در مراسم بازدید آیت الله موسوی جزایری نماینده ولی فقیه در استان خوزستان از این دفتر به بیان گزارشی از عملکرد این مجموعه از زمان افتتاح پرداخت.

وی مهمترین اعزام مبلغ را مهمترین فعالیت این معاونت دانست و افزود: 200 نفر از طلاب حوزه علمیه اهواز پس از نام نویسی و گذراندن آزمون و مصاحبه به عنوان مبلغ رسمی دفتر تبلیغات و پس از اخذ مجوز اعزام از قم در دهه آخر ماه صفر به مناطق مختلف اعزام شدند.اعزام نخبگان جهت سخنرانی در برنامه های مذهبی مناطق حاشیه ی شهر اهواز از دیگر برنامه های این دفتر است.

کارشناس فرهنگی دفتر تبلیغات اسلامی خوزستان طرح بشیران جوان را از دیگر برنامه ها دانست و افزود: در این طرح طلاب جوان قبل از معمم شدن جهت کسب تجربه تبلیغی به مساجد و مدارس اعزام شدند. در این طرح حدود 300 نفر از طلاب جوان شرکت کردند که قبل از اعزام آنها دوره های تخصصی از جمله آموزش بیان احکام و چگونگی روش های تبلیغ برگزار شد

وی با اشاره به برگزاری دوره های کوتاه مدت نقد وهابیت، زرتشت، تصوف و عرفان های نوظهور ویژه طلاب و فرهنگیان استان خوزستان گفت: بحمدالله دوره هایی با عنوان مرزبانی از مکتب اهل بیت و با توجه به نیاز هر منطقه در شهرستان های اهواز، مسجد سلیمان، دزفول، خرمشهر، شادگان، شوش، آبادان برگزار شد. در بسیاری از شهرستان های استان خوزستان نیز دوره های ویژه نقد فرق برگزار شد./9464/پ203/ص
ارسال نظرات