۰۴ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۱:۲۷
کد خبر: ۱۲۳۷۳۲
امام جمعه الوار گرمسیری:

کوچک ترین تخلف انتخاباتی زمینه ای برای سیاه نمایی دشمنان است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه الوار گرمسیری مشارکت حد اکثری مردم در انتخابات را کوبنده تر از هر چیزی برای پاسخ گویی به توطئه های دشمنان دانست و اظهار داشت: ممکن بوده که در برخی مواقع تخلفاتی نیز صورت گرفته باشد که ناچیز و در جریان انتخابات بی تاثیر بوده ولی دشمنان انقلاب همواره بدنبال سیاه نمایی هستند.
حجت الاسلام حسيني منش، امام جمعه الوار گرمسيري
حجت الاسلام محمدجواد حسینی منش، امام جمعه الوار گرمسیری، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خوزستان اظهار داشت: با توجه به این که دشمنان قسم خورده نظام اسلامی در تلاش برای نابود کردن نظام اسلامی هستند، مردم غیور، آگاه و با بصیرت ایران باید با قدرت در عرصه انتخابات وارد شده و دسیسه های دشمنان را از بین برند.

این استاد حوزه علمیه در ادامه خاطرنشان کرد: مهم ترین نکته ای که دشمن را بیش از گذشته ناکام می کند حضور و مشارکت حداکثری در پای صندوق های رای است؛ چرا که حضور مردم در این برهه سیاسی مشت محکمی بر آنان خواهد بود.

وی افزود: امروز پیروزی واقتدار ایران مرهون حضور حداکثری مردم درتمامی صحنه ها به ویژه در پای صندوق های رای است که اقتدار ملت ایران را رقم زده است.

حجت الاسلام حسینی منش با بیان این که مردم ایران مردمی پویا و بالنده هستند اذعان داشت: ممکن است در برخی از اقدامات صورت گرفته در کشور نقصی وجود داشته باشد که باید با ادبیات مناسب، کارشناسی شده و محترمانه آنها را بیان کرد تا روند توسعه کشور شتاب گیرد و در غیر این صورت، اگر سیاه نمایی شود آب در آسیاب دشمن میریزند.

وی اظهار داشت: مردم ما همواره نشان داده اند که برای سرنوشت و آینده کشور و نظام اسلامی ارزش بسیاری قائل هستند و تلاش های دشمن هیچ خللی در عزم و اراده آنها برای مشارکت در سرنوشت شان ایجاد نمی کند.

این استاد حوزه علمیه اذعان داشت: در نظام اسلامی خدمت ارزش والا است و پست ها تنها مسوولیت در قبال جامعه و ملت به شمار می رود.

امام جمعه الوار گرمسیری با اشاره به این که در نظام جمهوری اسلامی ایران همیشه انتخابات با امانت و سلامت برگزار شده است، اظهار کرد: ممکن بوده که در برخی مواقع تخلفاتی نیز صورت گرفته باشد که ناچیز و در جریان انتخابات بی تاثیر بوده ولی دشمنان انقلاب همواره بدنبال سیاه نمایی هستند.

وی تاکید کرد: همه باید با وحدت کامل برای برگزاری انتخابات پرشور تلاش کنیم و روحیه نشاط و شادابی جامعه را برای داشتن انتخاباتی پرشور تقویت کنیم.

حجت الاسلام حسینی منش در پایان سخنان خود با تاکید بر رعایت اخلاق انتخاباتی، از نامزدها و هواداران آنان خواست به گونه ای عمل کنند که در زمان تبلیغات، حرمت ها حفظ شود./9465/ت302/س
ارسال نظرات