۰۴ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۳:۵۳
کد خبر: ۱۲۳۷۴۵
امام جمعه گتوند:

نامزدهای انتخاباتی مراقب فتنه های دشمنان باشند

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه گتوند حضور مردم در پای صندوق های رأی را بسیار مهم و تأثیر گذار در سطح بین الملل خواند و گفت: مردم در این انتخابات همانند حضور در راهپیمایی 22 بهمن حماسه ساز خواهند شد و دسیسه های دشمنان در این عرصه را همچون گذشته از بین می برند.
حجت الاسلام سيد حسين علوي، امام جمعه گتوند
حجت الاسلام سید حسین علوی اصل امام جمعه گتوند در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا با اشاره به اهمیت و حساسیت نهمین دوره مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: باید تلاش کرد تا انتخابات با شکوه هر چه بیشتر برگزار و از امور تفرقه انگیز پرهیز شود.

این استاد حوزه علمیه حضور مردم پای صندوق های رأی را بسیار مهم و تأثیر گذار در سطح بین الملل خواند و تصریح کرد: مردم در این انتخابات همانند حضور در راهپیمایی 22 بهمن حماسه ساز خواهند شد.

وی افزود: حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن وظیفه مسؤولان را سنگین تر کرده و باید هر چه بیشتر دلسوزانه کار کنند.

رییس شورای فرهنگ عمومی گتوند با اشاره به اقدام ها و دسیسه های دشمنان در به زمین زدن نظام اسلامی، اظهار داشت: کشورهای مستکبر جهان در طول 33 سال انقلاب هر اقدامی را جهت زمین گیر کردن توسعه نظام جمهوری اسلامی ایران انجام داده اند و اگرچه ترکش هایی از آن به ایران اصابت کرده اما با یاری خداوند متعال موفقیت آمیز نبوده است.

وی با بیان اینکه مردم ایران مردمی پویا و بالنده هستند خاطرنشان کرد: ممکن است در برخی از اقدامات صورت گرفته در کشور نقصی وجود داشته باشد که باید با ادبیات مناسب، کارشناسی شده و محترمانه آنها را بیان کرد تا روند توسعه کشور شتاب گیرد و در غیر این صورت، اگر سیاه نمایی شود آب در آسیاب دشمن می ریزند.

این مقام مسؤول خاطرنشان کرد: در نظام اسلامی خدمت ارزش والا است و پست ها تنها مسوولیت در قبال جامعه و ملت به شمار می رود.

حجت الاسلام علوی اصل تصریح کرد: در روایات و احادیث بر امانتداری و صداقت تأکید فراوانی شده و همگی باید به آن توجه کنیم که اخوت و برادری از نکاتی است که در اسلام به آن سفارش زیادی شده و باید مورد توجه جدی همگان قرار گیرد.

وی با تأکید بر اینکه نامزدها باید مراقب نقشه های شوم دشمنان باشند، اظهار داشت: دشمنان خود را به هر لباسی در می آورند تا بتواند جلوه انتخابات و سلامت آن را زیر سؤال ببرد؛ از این رو همه نامزدهای انتخاباتی باید هوشیار و آگاه بوده و تبلیغات خود را به صورت قانونی و شرعی انجام دهند و از انجام هر گونه عمل عجولانه ای پس از اعلام آراء جلوگیری کنند./9465/ت302/ص
ارسال نظرات