۰۴ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۵:۰۵
کد خبر: ۱۲۳۷۶۶

نخستین کارگاه پژوهش طلاب اهواز به کار خود پایان داد

خبرگزاری رسا ـ نخستین کارگاه آموزشی شیوه های تحقیق و پژوهش برای طلاب و روحانیان سطح سه حوزه علمیه اهواز امروز به کار خود پایان داد.
نخستین کارگاه پژوهش طلاب اهواز به کار خود پایان داد
حجت الاسلام مهدی موری، کارشناس پژوهش دفتر تبلیغات حوزه علمیه قم شعبه خوزستان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، از پایان نخستین کارگاه آموزشی شیوه های تحقیق و پژوهش برای طلاب و روحانیان سطح سه حوزه علمیه اهواز خبر داد و گفت: در این دوره حجت الاسلام ضیائی فر به آموزش شیوه های تحقیق و پژوهش پرداخت.

وی با اشاره به زمان و مکان برگزاری کارگاه پژوهشی طلاب اظهار داشت: این کارگاه در روزهای سوم و چهارم اسفند ماه سال جاری در دو نوبت صبح و بعدازظهر در سالن جلسات مرکز مدیریت حوزه علمیه خوزستان برگزار شد.

کارشناس پژوهش دفتر تبلیغات حوزه علمیه قم شعبه خوزستان در ادامه گفت: هدف از برگزاری این کارگاه رشد و ارتقای سطح کیفی پژوهش ها و تحقیقات طلاب حوزه های علمیه اهواز است.

حجت الاسلام موری با بیان این که در این دوره حدود پنجاه نفر از طلاب سطح سه حوزه علمیه اهواز حضور داشتند، گفت: شرکت کنندگان در این کلاس با موضوعاتی از جمله شیوه نگارش کتاب، تحقیق پژوهش مقاله نویسی و پایان نامه نویسی آشنا شدند.

گفتنی است، نخستین کارگاه پژوهشی طلاب و روحانیان سطح سه حوزه علمیه اهواز از سوی دفتر تبلیغات حوزه علمیه قم شعبه خوزستان و با همکاری معاونت پژوهش حوزه علمیه تخصصی درس خارج حضرت بقیه الله اهواز برگزار شد./9464/پ202/س
ارسال نظرات