۰۵ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۵:۵۷
کد خبر: ۱۲۳۸۳۵
امام جمعه هندیجان:

دشمن در مقابله مردم سالاری دینی ملت ایران درمانده است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه هندیجان، دشمنان را در برابر مردم سالاری دینی ملت ایران ناکام و درمانده عنوان کرد و اظهار داشت: افرادی که به بهانه دموکراسی و دفاع از نظام‌های مردمی، کشورگشایی و کشتار جمعی می‌کنند، ناگریزند در مقابل مردم‌سالاری دینی در ایران دم از نبود آزادی در انتخابات بزنند.
انتخابات
حجت الاسلام عبدالحسین بهبهانی‌پور امام جمعه هندیجان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا با اشاره به نزدیک شدن انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی و افزایش اقدام های خصمانه دشمنان علیه نظام اسلامی، اظهار داشت: بررسی هر دوره از انتخابات در مقاطع مختلف نشان می‌دهد که تلاش تبلیغات خصمانه استکبار جهانی بر کاهش حضور و انگیزه مردم در انتخابات متمرکز بوده‌ و هرگز هم از این تبلیغات به نتیجه‌ای نرسیده‌اند.

وی با اشاره به درماندگی دشمنان در مقابل مردم‌سالاری دینی ملت ایران تصریح کرد: افرادی که به بهانه دموکراسی و دفاع از نظام‌های مردمی، کشورگشایی، فاجعه‌آفرینی و کشتار جمعی می‌کنند و حتی از رژیم‌های کودتایی و موروثی نیز حمایت می‌کنند ناچارند در مقابل مردم‌سالاری دینی در ایران دم از نبود آزادی در انتخابات یا نبود انگیزه مردم برای شرکت در انتخابات زنند.

رییس شورای فرهنگ عمومی هندیجان بیان داشت: مردم ایران با آگاهی و بصیرتی که دارند هرگز فریب تبلیغات سوء دشمنان یا مهره‌های سوخته آنها را نمی‌خورند و همچون گذشته در صحنه انتخابات حضوری پررنگ خواهند داشت.

وی شرکت در انتخابات را فریضه‌ای دینی دانست و گفت: این وظیفه با تشکیل مجلس‌های گوناگون در دوره‌های مختلف تغییر نمی‌کند و همه باید خود را موظف به شرکت در انتخابات دانسته و در این مسیر نیز بهانه ‌جویی نکنند.

حجت الاسلام بهبهانی‌پور انتخابات مجلس شورای اسلامی را در مقایسه با انتخابات دیگر مجالس در کشورهای مختلف سالم‌ترین انتخابات عنوان کرده و گفت: دست‌اندرکاران انتخابات باید قانون را رعایت کرده و مردم نیز باید الزامات قانونی را پذیرا باشند؛ چرا که قانون حد فاصل میان حق و باطل است.

وی با تأکید بر این که مسئله اصلی در انتخابات حضور پر شور و گسترده مردم است، اظهار داشت: افرادی که به نحوی دست‌اندرکاران انتخابات اعم از سیاست گذاری، اجرا و یا موارد دیگر هستند باید وظایف خود را با در نظر گرفتن اهمیت حضور مردم در این زمینه انجام دهند./9465/ت302/ص
ارسال نظرات