۰۸ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۷:۲۰
کد خبر: ۱۲۴۰۷۹

آموزشی 320 نفر از طلاب خوزستان در دوره عمومی تبلیغ

خبرگزاری رساـ در راستای تربیت کارشناسان دینی و جلوگیری از ترویج شبهات در جامعه 320 نفر از طلاب خوزستان دوره عمومی تبلیغ را آموزش دیدند.
حجت الاسلام محمد آل مبارک-کارشناس دفتر تبليغات اسلامي حوزه علميه خوزستان


حجت الاسلام محمد آل مبارک، کارشناس آموزش دفتر تبلیغات اسلامی خوزستان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز به بیان گزارشی از عملکرد این مجموعه از زمان افتتاح پرداخت.

حجت الاسلام آل مبارک با اشاره به مرحله عمومی آموزش مبلغ از سوی این معاونت گفت: این مرحله با شرکت 320 نفر از طلاب مدارس علمیه خوزستان به پایان رسید.

وی با بیان این که در دوره عمومی بیست و پنج کلاس در یک سال و در موضوعات روانشناسی، جامعه شناسی و آسیب شناسی تبلیغ، شیعه شناسی، مقابله با جنگ نرم و نقدی بر شیطان پرستی و وهابیت برگزار شد اظهار داشت: پس از اتمام این کلاس ها 88 نفر از شرکت کنندگان موفق به اخذ مدرک فارغ التحصیلی شدند.

کارشناس آموزش دفتر تبلیغات خوزستان تصریح کرد: 42 نفر از این افراد پس از طی مرحله مصاحبه و قبولی در آن مجوز حضور در دوره تکمیلی را دریافت کردند.

وی با بیان این که کلاس های دوره تکمیلی در دو ترم پنج شنبه ها با حضور اساتید حوزه و دانشگاه قم برگزار می شود گفت: یازدهم اسفند ماه سال جاری آخرین مرحله از این دوره برگزار خواهد شد و آزمون آن قبل از شروع سال جدید برگزار و اسامی پذیرفته شدگان نیز اعلام می شود.

حجت الاسلام آل مبارک تصریح کرد: حجج اسلام محسن طبسی، محمدرضا شریعتمداری، سید هادی صالحی از اساتید حوزه و دانشگاه قم از جمله مدرسین دوره تکمیلی آموزش مبلغ هستند.

وی ابراز امیدواری کرد: در صورت اخذ مجوز از قم، برای نخستین بار دوره تخصصی نقد وهابیت با شرکت قبول شدگان دوره تکمیلی در اهواز برگزار می شود./9464/پ202/ص

ارسال نظرات