۰۹ اسفند ۱۳۹۰ - ۲۱:۳۴
کد خبر: ۱۲۴۱۹۲
مرکز مدیریت حوزه علمیه خراسان در بیانیه ای؛

مردم آزاد و دین‌مدار ایران بار دیگر همبستگی خود را به نمایش می گذارند

خبرگزاری رسا ـ مرکز مدیریت حوزه علمیه خراسان در بیانیه‌ای از ملت ایران برای شرکت در انتخابات پیش رو دعوت کرد.
انتخابات/1
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، در آستانه انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی نهادها و ارگان‌های مختلف کشور از مردم برای حضور حداکثری در این انتخابات دعوت می‌کنند.

شورای برنامه‌ریزی مدیریت حوزه علمیه خراسان نیز در بیانیه‌ای، از همه آحاد ملت ایران برای شرکت گسترده در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی دعوت به عمل آورد.

متن بیانیه این مرکز به شرح زیر است:

باسمه تعالی
حضور در انتخابات یکى از مستحکم‌ترین وسیله‌هایى است که این ملت مى‌تواند آن را مثل یک زره‌ى پولادین در مقابل خود و در مقابل حمله‌ى دشمنان و سوءنیّت و بد دلىِ مستکبران و دخالت‌کنندگان نگه دارد.

مقام معظم رهبری (مدظله العالی)
حضور مقتدرانه و دشمن‌شکن ملت فهیم و بصیر ایران در راهپیمایی عظیم 22 بهمن تجلی باشکوه و بی‌نظیری از وحدت، همدلی و ولایت‌مداری این ملت نستوه در پیش چشم جهانیان بود؛ حضور حماسی که محاسبات سراب‌گونه دشمنان کینه‌توز ایران اسلامی را نقش بر آب نمود و کشور اسلامی ایران را از گزند توطئه‌های دشمنان مصون داشت.

و اینک مشارکت عمومی این ملت آزاد و دین‌مدار در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی، عرصه دیگری از این همبستگی و حضور ملی است.

حضور حداکثری و شرکت آحاد مردم در انتخابات، همواره پشتوانه محکمی برای جمهوری اسلامی ایران خواهد بود و این مهم از منویات و مطالبات مؤکد مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، بوده است، تا جایی که شرکت در این انتخابات به عنوان یک تکلیف شرعی و عرفی از سوی معظم له و مراجع عظام تقلید (دامت برکاتهم) قلمداد گردیده است.

مردم هوشمند و موقعیت شناس ایران در برهه‌ای که جهان با الگوقرار دادن انقلاب اسلامی ایران در جریان بیداری اسلامی به سوی تشکیل نظام‌های مردم سالارانه دینی پیش می‌روند، با شرکت حداکثری خود در انتخابات به دنیا ثابت خواهد کرد که تا پای جان در راه حفظ دستاوردهای نظام و آرمان‌های رفیع معمار کبیر انقلاب و شهدای عزیز ایستاده است و با صلابت و مقتدرانه، پرچم لبیک به ندای ولی امر مسلمین، حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای (مدظله العالی) را بالاتر از همیشه به اهتزاز خواهد داشت و هیچ تحریم و تهدیدی، آنان را از رسیدن به آرمان‌های سرنوشت‌ساز باز نخواهد داشت.

حوزه علمیه خراسان، با دعوت از ملت شریف ایران برای حضور حداکثری و دشمن‌شکنانه در انتخابات دوره نهم مجلس شورای اسلامی، اعلام می‌دارد که خانواده بزرگ روحانیت نیز همگام با ملت بزرگوار ایران در این صحنه حساس شرکت نموده و برگ زرین دیگری از افتخارات ماندگار ایران اسلامی را رقم خواهد زد.

امید است که ملت فهیم ایران با حضور هوشمندانه و انتخاب شایسته خود نمایندگانی را برای قانون‌گذاری انتخاب نمایند تا در راه احیای اندیشه‌های بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و گسترش ارزش‌ها و اصول اسلام عزیزمان، از هیچ خدمت و تلاشی فروگذار ننماید.

وعده هر ایرانی غیرتمند؛ جمعه 12 اسفند؛ پای صندوق‌های رأی...
شورای برنامه‌ریزی مدیریت حوزه علمیه خراسان.

/931/د101/س

ارسال نظرات