۱۰ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۱:۵۹
کد خبر: ۱۲۴۲۲۳
نماینده مجلس خبرگان رهبری:

مجلس شورای اسلامی تقویت کننده عقلانیت در نظام دینی است

خبرگزاری رسا ـ مدیر مؤسسه اسلامی هامبورگ گفت: مجلس می تواند عقلانیت نظام را توسعه دهد و بر همین اساس دشمن به دنبال کمرنگ کردن حضور مردم در انتخابات و فاصله انداختن بین مردم و روحانیت است.
نماينده مردم گيلان در مجلس خبرگان رهبري
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در رشت، حجت الاسلام و المسلمین رضا رمضانی گیلانی، نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری، در هشتمین یاواره 101 شهید تخریبچی استان گیلان که شب گذشته در مهدیه رشت برگزار شد، اخلاص و تکلیف مداری را از مهم ترین ویژگی های شهدا دانست و گفت: رزمندگان ایرانی حقیقت گرا و خدا باور بودند و با شجاعت، صلابت و باور عمیق به تکلیف خود عمل کردند.

عضو مجلس خبرگان رهبری با مهم خواندن شناخت وظیفه با توجه به مقتضیات زمان افزود: عشق به شهدا و هدف مقدس آنان باید به عنوان یک راهبرد و راهکار در زندگی فردی و اجتماعی مردم ایران همواره زنده بماند.

نماینده مقام معظم رهبری در هامبورگ با بیان این که محتوای بیداری اسلامی الهام گرفته از انقلاب اسلامی ایران است، اظهار داشت: آزادی، استقلال و جمهوریت به معنای مشارکت مردم در اداره کشور از اصول و شعارهای اصیل انقلاب ایران است که از حرکت های آزادی خواهانه مردم کشورهای اسلامی و غربی شنیده می شود.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به نقش اولیه و بسیار مهم انقلاب اسلام در ایجاد حرکت های آزدی خواهان در جهان و بیداری اسلامی، مسؤولیت ها و نقش رهبری فکری این قیام ها را بسیار مهم خواند و خاطرنشان کرد: اسلامی که امروز در ابعاد مختلف پاسخگوی نیازهای بشر باشد اسلام مورد نظر امام خمینی (ره) است.

مدیر مؤسسه اسلامی هامبورگ در خصوص تلاش غرب برای نفوذ شکلی و محتوایی در انقلاب اسلامی و انقلاب های مردمی منطقه، تصریح کرد: بیداری اسلامی باید هدایت شود و تنها کشوری که قدرت هدایت محتوایی و شکلی بیداری جهانی را دارد ایران اسلامی است.

وی، عملگرایی را مهم ترین وظیفه مسؤولان در بخش قانون گذاری، اجرا و قضا برشمرد و گفت: هرگونه خلل در زمینه عمل گرایی و کاستی در زمینه نهضت خدمت رسانی در کشور، هدف بزرگ هدایت بیداری جهانی را با خدشه مواجه می کند.

عضو مجلس خبرگان رهبری، تخصص، تعهد، قانون دانی، بصیرت و آگاهی، اخلاص و انگیزه الهی، روحیه خدمتگزاری و ساده زیستی را از ویژگی های نماینده اصلح معرفی کرد و گفت: اعضای کمیسیون های مختلف مجلس باید تخصص لازم برای توسعه انقلاب را داشه باشند.

وی اذعان کرد: انتخابات مجلس نهم از آن جهت از اهمیت و حساسیت ویژه برخوردار است که شرایط امروز کشور در شرایط آرمانی قرار گرفته است.

نماینده مقام معظم رهبری در هامبورگ با بیان این که ولایت فقیه، رهبری نظام اسلامی را بر عهده دارد گفت: نمایندگان مجلس باید نسبت به جایگاه ولی فقیه و حکم حکومتی آشنایی داشته باشند.

حجت الاسلام و المسلمین رمضانی با بیان این که هر یک از اعضای جامعه برای رأی خود حجت داشه باشد، اظهار داشت: کسی انتخاب شود که بتواند انقلاب را در دهه پیشرفت و عدالت به جلو ببرد و در توسع ملی، معنوی و عقلانیت انقلاب موثر باشد.

وی اذعان داشت: مجلس می تواند عقلانیت نظام را توسعه دهد و بر همین اساس دشمن به دنبال کمرنگ کردن حضور مردم در انتخابات و فاصله انداختن بین مردم و روحانیت است.

عضو مجلس خبرگان رهبری، فاصله گرفتن از روحانیت اصیل را فاصله گرفتن از اسلام خواند و گفت: در دوران غیبت باید به ولی فقیه توجه کرد و به دنبال جریان هایی که در پی انحراف از این خط اصیل هستند، نرفت./950/پ202/س
ارسال نظرات