۱۲ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۴:۵۲
کد خبر: ۱۲۴۵۰۱
آیت الله حیدری:

بازنده انتخابات فتنه گران و حامیان آنها هستند

خبرگزاری رساـ آیت الله حیدری خطاب به کاندیداها اظهار داشت: کسی که بنا به تکلیف شرعی خود کاندیدای مجلس شورای اسلامی شده است در صورتی که به مجلس راه پیدا نکند نیز پیروز این انتخابات است.
آيت الله حيدري آيت الله حيدري


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، آیت الله محسن حیدری امام جمعه موقت اهواز ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه اهواز با اشاره به حضور پرشور مردم در انتخابات از دقایق اولیه صبح گفت: این حضور اعتقاد راسخ ملت به آرمان های نظام اسلامی و تجدید میثاق با امام خمینی(ره) را بازگو می کند.

وی با بیان این که این روز را می توان عیدی بزرگ برای مردم ایران دانست افزود: شور و اشتیاق مردم در راستای شرکت در انتخابات از نتایج به ثمر نشستن سخنان رهبر معظم انقلاب است.

امام جمعه موقت اهواز در ادامه تصریح کرد: مردم با لبیک خود به ندای رهبری و شهدای انقلاب اسلامی باری دیگر سیلی کوبنده ای بر چهره استکبار جهانی زدند. 

وی خطاب به کاندیداها اظهار داشت: کسی که بنا به تکلیف شرعی خود کاندیدای مجلس شورای اسلامی شده است در صورتی که به مجلس راه پیدا نکند نیز پیروز در این انتخابات است.

آیت الله حیدری ابراز داشت: بازندگان اصلی این مسابقه کسانی هستند که در انتخابات شرکت نمی کنند و با پیروی از فتنه گران و شبکه های ماهواره ای غرب سعی در ایجاد ناامنی در کشور دارند.

امام جمعه موقت اهواز گفت: انشاءالله با نظارت دستگاه های اجرایی علاوه بر حضور حداکثری مردم شاهد هیچ گونه تخلفی در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی نباشیم.

وی در ادامه با محکوم نمودن قرآن سوزی از سوی نظامیان آمریکایی در افغانستان تأکید کرد: تظاهرات شکوهمند مردم افغانستان در مقابله با این فاجعه بزرگ، استکبار ستیزی مردم این کشور را نشان داد.

آیت الله حیدری با اشاره به عظمت روز افزون بیداری اسلامی در منطقه خاطر نشان کرد: مردم مسلمان کشور های منطقه با عزمی راسخ تر از گذشته همچنان تا تحقق اهداف انقلاب خود در صحنه ایستاده اند و امیدواریم خداوند این انقلاب ها را پیروز و توطئه کشورهای غربی را به خودشان بازگرداند.

امام جمعه موقت اهواز به مسائلی از جمله تأسیس کمیته امداد امام خمینی(ره) در سال 57، پانزدهم اسفند ماه روز درختکاری و روز بزرگداشت سید جمال الدین اسد آبادی نیز اشاره کرد./9464/پ201/ص

ارسال نظرات