۱۲ اسفند ۱۳۹۰ - ۲۱:۰۵
کد خبر: ۱۲۴۶۰۲

حضور پررونق مردم لبیک به دعوت رهبری است

خبرگزاری رسا ـ علمای استان زنجان مشارکت گسترده مردم در انتخابات نهمین دوره مجلس را لبیک به دعوت ولی فقیه زمان ارزیابی کردند.
انتخابات نهمين دوره مجلس شوراي اسلامي
حجت‌الاسلام منصور فرجی، امام جمعه موقت زنجان، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در زنجان اظهار داشت: تنوع و تکثر کاندیداها با افکار و سلیقه‌های مختلف موجب حضور گسترده مردم شده است.

امام جمعه موقت زنجان با بیان این که مردم ایران اسلامی با حضور گسترده و باشکوه در انتخابات پاسخ محکمی به دشمنان دادند، تصریح کرد: پیش بینی می شود میانگین حضور مردم در این دوره از انتخابات مجلس بیشتر از دوره های گذشته خواهد بود.

وی با بیان این که حضور پررونق مردم در انتخابات لبیک به دعوت رهبری و تاکید علما و مسؤولان نظام بود، ادامه داد: دشمنان با دیدن حضور گسترده مردم پای صندوق‌های اخذ رای پیام وحدت، یکدلی و اراده ملت ایران در مقابله با نظام سلطه را دریافت می‌کنند.

حجت‌الاسلام فرجی خاطر نشان کرد: مشارکت گسترده مردم نشان می‌دهد هر چه از عمر انقلاب اسلامی می‌گذرد شور و حال مردم و تعصب به انقلاب اسلامی بیشتر می‌شود، دشمنان باید بدانند مردم از تهدید و ترور، ترسی به دل راه نمی‌دهند.

وی گفت: تحریم‌ها و تهدیدهای دشمنان نشان می‌دهد تحلیل دشمنان از انقلاب اسلامی بسیار ضعیف است، غافل از اینکه با این تحریم‌ها و تهدیدها پشتوانه مردمی نظام اسلامی بیشتر می‌شود.

انتخابات امروز حساس‌تر و مهم‌تر است

حجت‌الاسلام محمد کاظم مجتهدی، استاد حوزه و دانشگاه اظهار داشت: شرکت در انتخابات یک وظیفه اجتماعی برای مردم محسوب می‌شود، مردم با حضور خود در انتخابات به افرادی که سوابق فکری، اعتقادی و سیاسی سالم و پاک دارند، رای دادند.

وی از حضور مردم در پای صندوق‌های رای به عنوان یک سیلی محکم به دشمنان اسلام و ایران یاد کرد و ادامه داد: نمایندگان باید خط رهبری، ولایت و امام راحل را پیش گرفته و به دور از اشرافیت باشند و منافع مردم و کشور را در سر لوحه کار خود قرار دهند.

این استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه نمایندگان باید مردم‌دار، مردم دوست و ولایت مدار باشند، خاطر نشان کرد: نمایندگان باید به منظور دفاع از آرمان‌های شهدا، انقلاب و امام خمینی (ره) و در راستای عمل به تفکرات و بیانات ارزشمند مقام معظم رهبری به تصویب قوانین و نظارت بر اجرای قوانین بپردازند.

وی با تاکید بر اینکه نمایندگان بعد از حضور در خانه ملت نباید دنبال منافع شخصی، جناحی و گروهی باشند، اظهار داشت: نمایندگان باید با انجام وظایف نمایندگی، دین خود را به شهدا و مردم شهید پرور ایران ادا کنند.

حجت‌الاسلام مجتهدی به حضور گسترده مردم در ساعات اولیه صبح اشاره کرد و گفت: مردم با حضور خود در نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی نخبگی، فرهیختگی، شعور و عزت خود را به دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران نشان داده‌اند.

حضور در انتخابات موجب افزایش استکبارستیزی است

حجت‌الاسلام طهماسبی، امام جمعه خدابنده گفت: شرکت در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی موجب استکبارستیزی و ارج نهادن به آثار و برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

وی حضور حداکثری مردم در انتخابات را موجب سربلندی و سرافرازی انقلاب اسلامی عنوان و تصریح کرد: مردم با حضور گسترده در انتخابات مجلس شورای اسلامی یک بار دیگر انزجار خود را از دشمنان نظام جمهوری اسلامی اعلام خواهند کرد.

امام جمعه خدابنده همچنین بر انتخاب افراد شایسته در انتخابات تاکید کرد و یادآور شد: مردم با انتخاب افراد شایسته اقتدار و عزت نظام جمهوری اسلامی ایران را تضمین می‌کنند.

گفتنی است، به دلیل حضور پرشور مردم در برخی از شعبه‌های حوزه انتخابیه زنجان کمبود تعرفه به وجود آمده است./935/پ201/س

ارسال نظرات