۱۳ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۱:۲۶
کد خبر: ۱۲۴۶۴۶
استاندار اردبیل:

حضور مردم بیعتی دوباره با ولایت بود

خبرگزاری رسا ـ استاندار اردبیل حضور حماسی مردم در انتخابات را بیعتی دوباره با امام راحل و مقام معظم رهبری، خون شهدا و آرمان های مقدس انقلاب اسلامی ایران دانست.
حسين صابري، استاندار اردبيل
سیدحسین صابری، استاندار اردبیل، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اردبیل حضور مردم این استان در انتخابات 12 اسفند را بسیار مطلوب ارزیابی کرد و اظهار داشت: حماسه 12 اسفند در حالی طی یک روز رقم خورد که دشمنان تلاشی چند ماهه برای حضور کمرنگ مردم در انتخابات داشتند.

وی خاطر نشان کرد: دشمنان تبلیغات بسیاری در راستای عدم حضور مردم در انتخابات مجلس نهم به راه انداخته بودند، اما مردم مؤمن و انقلابی ایران اسلامی با حضور یکپارچه و گسترده خود در پای صندوق های رای مشت محکمی بر دهان استکبار و دشمنان این دیار زدند.

صابری گفت: دشمنان تلاش می کردند مشارکت مردم در انتخابات این دوره از مجلس شورای اسلامی را پایین آورده و از آن به عنوان بهانه ای برای تحریم استفاده کنند که مردم با حضور گسترده در انتخابات و لبیک گفتن به فرمایشات مقام معظم رهبری تلاش های دشمنان را نقش بر آب کردند.

وی به نقشه های دشمنان در خصوص کاهش حضور مردم در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و گفت: دشمنان تلاش داشتند با طرح دو موضوع کاهش حضور و یا تقلبی دانستن انتخابات از مشارکت مردم بکاهند که مردم با بصیرت ایران تمام توطئه های دشمنان را خنثی کرده و امنیت با ثبات دیگری را در کشور رقم زدند.

صابری با بیان اینکه میانگین مشارکت مردم استان اردبیل در انتخابات مجلس نهم افزایش یافت، ادامه داد: حضور حماسی مردم در انتخابات، بیعتی دوباره با امام راحل و مقام معظم رهبری، خون شهدا و آرمان های مقدس انقلاب اسلامی ایران بود.

استاندار اردبیل با تاکید بر این که حضور مردم در انتخابات پاسخی کوبنده به تحریم ها و تهدیدهای دشمنان نظام بود، گفت: حضور گسترده در انتخابات باعث تحکیم و افزایش اقتدار میهن اسلامی و امیدواری و دلگرمی مسؤولان شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه به زودی نتایج رسمی انتخابات از سوی ستاد انتخابات کشور اعلام خواهد شد، اظهار داشت: رقابت های انتخاباتی بین نامزدها تمام شده و باید این رقابت‌ها به دسوتی و رفاقت تبدیل شود.

صابری در پایان ضمن تقدیر از عوامل اجرایی و دست اندرکاران برگزاری ستاد انتخابات استان، از نامزدها خواست تا در صورت داشتن هر گونه شکایت و اعتراض نسبت به نتایج انتخابات، مسائل را از طریق قانونی دنبال کنند./935/ت302/س
ارسال نظرات