۱۴ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۶:۴۸
کد خبر: ۱۲۴۷۸۸
امام جمعه اروند کنار:

عظمت حضور ملت ایران در 12 اسفند پاسخی بر تحریم‌های غرب بود

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه اروند کنار با اشاره به کارشکنی دشمنان نظام جهت جلوگیری از حضور پرشور مردم در انتخابات گفت: حضور دندان شکن ملت سرافراز ایران در 12 اسفند پاسخی کوبنده بر یاوه گویی و تحریم های غرب علیه ایران بود.
حجت الاسلام و المسلمين سيد مجيد شرفي 
امام جمعه اروند كنارحجت الاسلام سید مجید شرفی امام جمعه اروند کنار در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا ضمن قدردانی از ملت ایران جهت خلق حماسه ای دیگر در 12 اسفند ماه گفت: نمایندگان مردم در مجلس با خدمت صادقانه به ملت قدردان این حضور و همبستگی ملی باشند.

وی با اشاره به حضور پرشور مردم در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: مردم برندگان واقعی انتخابات بودند و با حضور خود در پای صندوق‌های رأی حماسه‌ای را آفریدند که تا سال‌ها می‌توان از آن به عنوان یک نمونه پرافتخار یاد کرد.

حجت الاسلام شرفی با بیان این که انتخابات در حقیقت عرصه ای جهت اثبات مشروعیت نظام است اظهار داشت: رأی هر ایرانی که در صندوق انداخته شد علاوه بر انتخاب نماینده در حقیقت رأیی بر اثبات حقانیت نظام اسلامی است. 12 اسفند ماه مردم ایران اسلامی با حضور خود ثابت کردند که همواره پشتیبان نظام اسلامی و اصل ولایت فقیه هستد.

وی با اشاره به دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در آینده گفت: انشاء الله مردم ایران بار دیگر با شرکت در دور دوم انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی حقانیت نظام اسلامی را به رخ جهانیان خواهند کشید.

امام جمعه اروند کنار انتخابات را عرصه سرنوشت هر ملت و کشوری برشمرد و عنوان کرد: همگان باید از شایعه پراکنی در این برهه کنونی پرهیز و از قانون تبعیت نمایند.

وی  با اشاره به کارشکنی دشمنان نظام در جهت جلوگیری از حضور پرشور مردم در انتخابات گفت: دشمنان نظام با برنامه های خو قصد تضعیف روحیه مردم و جلوگیری از حضور آنان در انتخابات را داشتند. حضور دندان شکن ملت سرافراز ایران در 12 اسفند پاسخی کوبنده بر یاوه گویی و تحریم های غرب علیه ایران بود./9464/ت302/ص
ارسال نظرات