۱۵ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۴:۰۸
کد خبر: ۱۲۴۸۳۷
حوزه علمیه خراسان در بیانیه ای؛

هوشمندی و موقعیت‌شناسی ملت ایران بی‌نظیر است

خبرگزاری رسا ـ مرکز مدیریت حوزه علمیه خراسان برای تقدیر از حضور مردم در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی بیانیه‌ای صادر کرد.
حوزه علميه خراسان
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد در پی حضور با شکوه مردم انقلابی ایران اسلامی در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی، مرکز مدیریت حوزه علمیه خراسان بیانیه‌ای صادر کرد.

متن بیانیه این مرکز به شرح زیر است:

باسمه تعالی

و لا یَحْمِل هذا العَلَم إلا أهل البَصَرِ و الصَبر... امام علی(علیه السلام)

سلام و رحمت بی‌کران پروردگار بر ملت هوشمند و موقعیت شناس ایران که حماسه‌آفرینی و وفاداری‌اش به نظام و انقلاب و رهبری فرزانه، در سراسر دنیا پرآوازه گشته است.

سلام و درود خداوند بر ملتی که همواره و در همه صحنه‌های حساس، دل دوستان و یاران را شاد و چشم دشمنان دون مقدار و بدخواه را خیره و مبهوت اتحاد و همبستگی‌اش نموده است.

مردم غیور و ولایت مدار ایران در 12 اسفند، ثابت کردند که تهدید و تحریم و القا و شبهه پراکنی نه تنها خللی در عزم ایشان برای پاسداری از وطن وارد نمی‌کند که اراده‌هایشان را برای پیمودن مسیر انقلاب و آرمان‌های امام و شهدا استوارتر می‌نماید.

اتحاد و انسجام ایرانی در صفوف به هم فشرده انتخابات که هر لحظه بر شکوه آن افزون می‌گشت، نمایشی جاودان و خاطره‌ای محو ناشدنی از همبستگی و بلوغ سیاسی ایرانیان را در حافظه تاریخ ثبت کرد و در پیش چشم جهانیان به نمایش گذارد.

حضور حماسی و مقتدرانه ملت سربلند ایران در صحنه نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی که با عنایات خاصه حضرت ولی عصر (عج) و الطاف حضرت ثامن‌الحجج (علیه السلام) مایه پیروزی ملت ایران و بر هم زدن محاسبات و تلاش‌های چندین ماهه بدخواهان و دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی بود.

مردم بصیر و صبور ایران که به تبعیت از ولی امر مسلمین جهان، حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای (مدظله‌العالی) حضور دشمن شکن و بی‌مثالی از خویش را در صحنه انتخابات به ثبت رساندند، شایسته هرگونه تقدیر و سپاس و خدمتگذاری‌اند.

و اینک عرصه عمل و خدمت به این مردم موقعیت شناس و حاضر در صحنه می‌باشد و امید است که منتخبان ملت، در خانه ملت در راه خدمت به این مردم هوشمند در صحنه از هیچ کوششی فروگذار ننمایند.

حوزه علمیه خراسان این حضور افتخار آفرین را ارج نهاده و مراتب تقدیر و سپاس خویش را نثار ملت شریف ایران می‌نماید که با شرکت شکوهمند خود در این صحنه‌ حساس سیاسی و اجتماعی، بار دیگر نظام و انقلاب مقدس جمهوری اسلامی ایران را در برابر توطئه‌های دشمن سرافراز نمودند.

شورای برنامه‌ریزی مدیریت حوزه علمیه خراسان/931/د101/س

ارسال نظرات