۱۹ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۵:۳۲
کد خبر: ۱۲۵۱۳۵
امام جمعه زنجان:

منتخبان مردم در مجلس بدهکار جناح و حزب نباشند

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان با تأکید بر این که نمایندگان تنها بدهکار به ملت هستند و باید در راستای خدمت به مردم تلاش کنند، افزود: نمایندگان باید خود را وام‌دار و بدهکار ملت بدانند و بدهکار و وام‌دار حزب و جریانات سیاسی نباشند.
حجت الاسلام و المسلمين علي خاتمي امام جمعه زنجان
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زنجان، حجت الاسلام و المسلمین علی خاتمی، نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان، امروز در خطبه‌های نماز جمعه زنجان با تقدیر از حضور پرشور مردم استان در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: انتخابات 12 اسفند سبب شکست دشمنان نظام و انقلاب شد.

وی با بیان این که همه خواب و خیال فتنه‌گران با این مشارکت 65 درصدی مردم در انتخابات مجلس بر باد رفت، گفت: این حضور از چند دوره قبل انتخابات مجلس نیز پر شورتر بود و جواب دندان‌شکنی به دشمنان نظام داد.

امام جمعه زنجان با اشاره به اینکه انتخابات مجلس نهم از مدت‌ها پیش در صدر برنامه‌ریزی‌های دشمنان قرار داشت، گفت: استکبار جهانی سعی داشت انتخابات مجلس نهم را به گونه‌ای زیرکانه تحت تأثیر برنامه‌ریزی‌های خود قرار دهد، غافل از اینک ه درایت رهبری و وفاداری ملت، نقشه‌های شوم دشمنان را نقش بر آب کرد.

وی با اشاره به این که درصد مشارکت مردم در این دوره از انتخابات بسیار بیشتر از دوره‌های قبل بود، افزود: مردم در لبیک به رهنمودهای مقام معظم رهبری در زمینه انتخابات با حضوری پرشور سیلی سختی به صورت دشمنان زدند و نشان دادند، که هرگز نظام و انقلاب را تنها نخواهند گذاشت.

نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان خاتمی به نواخته شدن سیلی سخت ملت ایران بر صورت استکبار جهانی اشاره کرد و گفت: نباید با برخی اقدامات زمینه شادی دشمنان را فراهم کنیم.

وی با تأکید بر این که نمایندگان تنها بدهکار به ملت هستند و باید در راستای خدمت به مردم تلاش کنند، افزود: نمایندگان باید خود را وام‌دار و بدهکار ملت بدانند و بدهکار و وام‌دار حزب و جریانات سیاسی نباشند.

امام جمعه زنجان در ادامه با اشاره به اهمیت حضور در نماز جمعه و یادآوری برگزاری امن و باشکوه و دشمن‌شکن نماز عبادی سیاسی جمعه با حضور اقشار مختلف مردم را یادآورشد، افزود: حتی اگر یک نفر از شرکت‌کنندگان در نماز جمعه کم شود، این امر موجب شادی دشمنان می‌شود.

حجت الاسلام و المسلمین خاتمی با بیان اینکه ملت ایران 33 سال است که پشت سر انقلاب ایستاده و از آن دفاع کرده‌اند ادامه داد: ملت ایران در طی سه دهه گذشته در همه صحنه‌های نظام و انقلاب حاضر شده و اجازه نداده‌اند دشمنان به خواسته‌های شوم خود برسند./935/پ201/س
ارسال نظرات