۲۲ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۷:۲۳
کد خبر: ۱۲۵۳۲۴

رییس جمهور به خوزستان سفر می کند

خبرگزاری رسا ـ دکتر احمدی نژاد 25 اسفندماه به منظور افتتاح چند پروژه عمرانی به خوزستان سفر می کند.
سفر احمدي نژاد
سید جعفر حجازی استاندار خوزستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، از قطعی شدن سفر رئیس جمهور به همراه برخی از وزرا در پنج شنبه، 25 اسفند ماه سال جاری خبر داد و گفت: در این سفر وزیر راه و شهرسازی و ورزش و جوانان نیز رییس‌جمهور را همراهی خواهند کرد.

وی در ادامه با بیان این که سفر یادشده به منظور افتتاح چندین طرح و پروژه صورت می گیرد، اظهار داشت: افتتاح ورزشگاه 50 هزار نفری غدیر اهواز به عنوان زیباترین ورزشگاه کشور، بهره برداری از 12 هزار طرح مسکن مهر و افتتاح پل هشتم اهواز به نام غدیر از مهم ترین برنامه های کاری سفر رئیس جمهور به خوزستان است.

حجازی در ادامه تصریح کرد: ورزشگاه غدیر که 17 سال از مدت زمان آغاز به ساخت آن می گذرد در سه سال اخیر 70 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و اکنون آماده بهره برداری است.

استاندار خوزستان بیان داشت: افتتاح پیست بین‌المللی دوچرخه‌سواری و بهره برداری از آزاد راه کمربندی دزفول‌ ـ اندیمشک که بخشی از آزادراه اندیمشک‌، اهواز است از دیگر برنامه های سفر رئیس جمهور به حساب می آید.

وی با اشاره به سفر بعدی رئیس جمهور در فروردین ماه سال آینده ابراز داشت: مجتمع پتروشیمی اروند نیز آماده بهره‌برداری است؛ اما ترجیح دادیم افتتاح این پروژه را همراه با واحدهای صنعتی به سفر بعدی رییس‌جمهور موکول کنیم./9464/پ202/س

ارسال نظرات