۲۷ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۰:۲۷
کد خبر: ۱۲۵۵۴۶
راهیان نور(42)؛

اردوهای راهیان نور روحیه خودباوری را تقویت می‌کند

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه الوار گرمسیری، کاروان های راهیان نور را فرصتی مغتنم برای ارتقای تربیت دینی، معرفتی و امیدبخشی در میان جوانان دانست.
حضور روحانيان در کاروان هاي راهيان نور


حجت الاسلام محمدجواد حسینی منش، امام جمعه الوارگرمسیری، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا با اشاره به ورود کاروان های راهیان نور به مناطق عملیاتی خوزستان اظهار داشت: اعزام اقشار مختلف جامعه به ویژه جوانان و نوجوانان به مناطق عملیاتی جنوب به تعمیق و گسترش روحیه ایثار، شهادت و خودباوری در جامعه می‌انجامد.

این استاد حوزه علمیه خوزستان در ادامه سخنان خود بیان داشت: آثار شگرف حضور میلیون ها زائر چنان نقشه های شوم دشمنان را بی تأثیر کرده که چشم انداز شکست دشمن در جدا کردن نسل جوان از ارزش های انقلاب را پایدار ساخته است.

وی با بیان این که حضور جوانان و نوجوانان در مناطق عملیاتی فرصتی مناسب برای آشنا کردن آنها با آرمان های امام و شهداست، گفت: باید از این فرصت پیش آمده در راستای ارتقای تربیت دینی، امیدبخشی و نشاط در میان جوانان بهره برد.

امام جمعه الوارگرمسیری تصریح کرد: طلاب و روحانیان باید با دعوت همه جانبه مردم برای حضور در این گونه مناطق پاسخی به دسیسه های شوم دشمنان نسبت به دعوت آنها برای فرو رفتن در منجلاب گناه و فساد دهند و آنها را از بین ببرند.

رییس شورای فرهنگ عمومی الوارگرمسیری تأکید کرد: جوانان و خانواده‌ها با حضور در مناطق عملیاتی دفاع مقدس می‌توانند احساس ‌کنند در هشت سال دفاع مقدس به رزمندگان چه گذشته است، متأسفانه تعدادی از مردم گاهی می‌گویند «جوانان رفتند، شهید شدند اما شاهد گرانی و مسائل اقتصادی هستیم» آنها نمی‌دانند که اگر همین جوانان چند لحظه دیر حرکت می‌کردند، همه کشور از دست می‌رفت.

وی در پایان اظهار داشت: مردم باید بدانند این پیشرفت، آزادی و امنیتی که در مرزهای کشور است، ثمره خون همان جوانان شهیدمان است و درک کردن دوران جنگ تحمیلی، مشکلات و مقاومت‌هایی که خانواده شهدا متحمل شدند با حضور در مناطق جنگی محقق می‌شود./9465/ت303/ع

ارسال نظرات