۱۵ فروردين ۱۳۹۱ - ۱۵:۳۰
کد خبر: ۱۲۵۸۸۳

فراخوان مقاله کنگره بزرگداشت آیت الله سیدعلی آقا قاضی منتشر شد

خبرگزاری رسا ـ فراخوان مقاله کنگره بزرگداشت فقیه متأله و عارف بالله حضرت آیت الله سیدعلی آقا قاضی طباطبایی تبریزی منتشر شد.
آيت الله سيدعلي قاضي
حجت الاسلام و المسلمین احمد غروری، دبیر علمی کنگره بزرگداشت عارف بالله سیدعلی آقاقاضی، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز اظهار داشت: فراخوان مقاله این کنگره که در آبان ماه سال جاری در تبریز برگزار می شود، منتشر شده است.

وی ادامه داد: عناوین فراخوان در دو بخش زندگانی و حیات علمی و همچنین سیره عملی و روش تربیتی آن عالم فرزانه است که علاقه‌مندان تا بیستم اردیبهشت ماه سالجاری برای ارسال چکیده مقالات خود فرصت دارند.

حجت الاسلام و المسلمین غروی، خاندان، مقام و منزلت فقهی، اساتید اخلاقی و عرفانی، اساتید فقهی، شاگردان و تربیت یافته‌گان و آثار آیت الله قاضی را از عناوین بخش زندگانی و حیات علمی فراخوان مقالات این کنگره برشمرد.

دبیر علمی کنگره بزرگداشت عارف بالله سیدعلی آقاقاضی خاطرنشان کرد: آموزه های اخلاقی و عرفانی در حوزه های علمیه، جایگاه عرفان و اخلاق در نجف اشرف، سلوک اخلاقی، سیره و روش تربیتی، اندیشه های عرفانی آیت الله قاضی، نقش علمی و عملی شاگردان آیت الله قاضی در حوزه های علمیه، تجلی تمسک به اهلبیت در روش تربیتی آن مرحوم، مطالعه تطبیقی سلوک در مکتب عرفانی آیت الله قاضی و مکاتب عرفانی معاصر، ضرورت و شرایط استاد در سلوک عرفانی آن عارف بالله و همچنین دستورالعمل های اخلاقی و مبانی آن در سیره آیت الله سیدعلی آقا قاضی طباطبایی از عناوین بخش دوم فراخوان است.

به گفته وی آخرین مهلت ارسال اصل مقالات تا تاریخ 31 تیرماه سال جاری بوده که بایستی مقالات ارسالی حداکثر در 15 صفحه A4 با رعایت اصول نگارشی و فنی، همراه با لوح فشرده حاوی فایل word و pdf مقاله باشد.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به دبیرخانه کنگره واقع در تبریز، خیابان جمهوری اسلامی، پشت مسجد آیت الله انگجی، انتهای بن بست فتوره چی پلاک 14 مراجعه و یا طی ساعت 9 تا 14 هر روز با شماره‌های 5237002 و 5237421 0411 تماس داشته باشند.

گفتنی است، کنگره بزرگداشت فقیه متاله و عارف بالله حضرت آیت الله سیدعلی آقا قاضی طباطبایی تبریزی آبان ماه امسال همزمان با یک صد و چهل و هشتمین سالگرد ولادت آن عالم فرزانه با حضور اندیشمندان و فرهیختگان حوزه و دانشگاه در تبریز برگزار خواهد شد./935/ت302/س

ارسال نظرات