۱۹ فروردين ۱۳۹۱ - ۱۳:۴۹
کد خبر: ۱۲۶۰۸۸
امام جمعه ابهر:

ملت ایران در مسأله هسته‌ای ذره‌ای عقب نشینی نمی‌کند

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه ابهر با اشاره به دستاوردهای ایران اسلامی در بحث هسته‌ای گفت: ملت ایران در بحث هسته‌ای ذره‌ای عقب نشینی نمی‌کند.
حجت الاسلام علي رحيمي، امام جمعه ابهر
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زنجان، حجت‌الاسلام جعفر رحیمی، امام جمعه ابهر امروز در جمع مردم این شهر با اشاره به آیه 200 سوره آل عمران اظها داشت: خداوند متعال در این آیه به مومنین چهار فرمان و دستور می‌دهد که ضامن سربلندی و پیروزی مسلمین است.

امام جمعه ابهر ادامه داد اولین دستور صبر و استقامت در برابر مشکلات، هوس‌ها و حوادث است، در حقیقت صبر ریشه اصلی هر گونه پیروزی مادی و معنوی را تشکیل می‌دهد، دومین مرحله استقامت در برابر دشمنان می باشد که این خود گویای این مهم است که تا ملتی در جهاد با نفس و اصلاح نقاط ضعف دورنی پیروز نشود، پیروزی بر دشمنان ممکن نیست.

حجت‌الاسلام رحیمی سومین دستور قرآن را آماده باش در برابر دشمن و مراقبت دائم از مرزهای کشورهای اسلامی برشمرد و ادامه داد: دستور چهارم سفارش به تقواست که همه این کارها باید زیر سایه اخلاص و تقوا باشد.

وی با تاکید بر این که جامعه اسلامی قرآن محور بایستی با تجهیز خود برای مقابله با هرگونه تجاوز دشمن آمادگی لازم را داشته باشد، اظهار داشت: نظام جمهوری اسلامی هیچ گاه به سمت دستیابی به سلاح اتمی نرفته، چراکه این مساله را منافی با آموزه ها و احکام الهی می داند.

امام جمعه ابهر با بیان این که بهره مندی از فناوری هسته ای در زمینه دانش و استفاده صلح آمیز حق ملت ایران است، گفت: دشمنان در راستای جلوگیری از پیشرفت‌های هسته‌ای ایران سال ها است که به توطئه چینی می پردازند، غافل از این که ملت هرگز از حق مسلم خود در بحث انرژی هسته‌ای کوتاه نمی‌آید.

وی با اشاره به این که دستیابی به دانش هسته‌ای با آبروی ملت در جوامع بین المللی گره خورده است، افزود: باید مانند آبروی خود از فناوری هسته ای حراست کنیم و اجازه ندهیم دشمنان به اهداف و خواسته‌های شوم خود برسند.

حجت الاسلام رحیمی با تأکید بر این که دشمنان تلاش دارند که ملت ایران از خواسته به حق خود عقب نشینی کنند، افزود: ملت ایران در مقابل همه زیاده‌ خواهی‌های دشمنان و بدخواهان نظام و انقلاب ایستاده است، چراکه هرگونه عقب نشینی در بحث هسته‌ای خسارت‌های جبران ناپذیری به دنبال دارد./935/پ202/س
ارسال نظرات