۲۰ فروردين ۱۳۹۱ - ۱۶:۳۲
کد خبر: ۱۲۶۱۴۳
27 و 28 اردیبهشت ماه؛

همایش جایگاه عناصر دینی در توسعه شهری برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ همایش جایگاه عناصر دینی در توسعه شهری 27 و 28 اردیبهشت ماه با همکاری نهادهای حوزوی در مشهد برگزار خواهد شد.
ساخت و ساز
آزاده مهدی نژاد، مجری همایش «جایگاه عناصر دینی در توسعه شهری»، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، گفت: همایش جایگاه عناصر دینی در توسعه شهری 27 و 28 اردیبهشت ماه با همکاری نهادهای حوزوی در مشهد برگزار خواهد شد.

وی افزود: این همایش با حمایت های علمی و معنوی حوزه علمیه قم، دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی، دانشگاه امام رضا(ع)، اداره کل تبلیغات اسلامی، استانداری خراسان رضوی و سازمان بازسازی عتبات عالیات برگزار می شود.

مجری این همایش با اشاره به این که هدف از برگزاری این همایش تبیین معماری اسلامی ایرانی برای صدور به کشورهایی است که به تازگی در حال تشکیل حکومت های اسلامی می باشند، افزود: در این همایش شخصیت های کشوری و استانی حضور خواهند داشت و دکتر علی اکبر ولایتی، مشاور عالی مقام معظم رهبری از مهمانان ویژه این همایش می باشد.

وی با بیان این که نشست حامیان این همایش متشکل از مدیر گروه‌های رشته‌های معماری و شهرسازی دانشگاه‌های مشهد، دوشنبه ساعت 12 ظهر در دفتر تبلیغات اسلامی خراسان برگزار می شود، گفت: این نشست ها هر دو هفته یکبار در دفتر تبلیغات اسلامی با حضور نمایندگان مراکز حمایت کننده برگزار خواهد شد./968/پ202/س
ارسال نظرات