۲۲ فروردين ۱۳۹۱ - ۱۵:۰۷
کد خبر: ۱۲۶۲۴۱
نماینده ولی فقیه در سپاه زنجان:

عقب‌نشینی دشمن پیروزی دیگری در عرصه هسته‌ای است

خبرگزاری رسا ـ مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار‌المهدی(عج) استان زنجان گفت: با وجود تحریم‌های بسیار ایران به پیشرفت‌های هسته ای در زمینه های صلح آمیز دست یافته است.
برنامه هسته اي صلح آميز ايران
حجت‌الاسلام علی معبودی، مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار‌المهدی(عج) استان زنجان، در گفت‌و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در زنجان اظهار داشت: ایران همواره برای دست‌یابی به انرژی هسته ای گام برداشته و هیچ گاه این تلاش خود را متوقف نمی‌کند.

وی با اشاره به بی‌تأثیر بودن تحریم‌ها در دست‌یابی ایران به انرژی صلح‌آمیز هسته ای اضافه کرد: از همان زمان که دشمنان متوجه شدند، ایران در این زمینه تلاش می‌کند، اقدام به کارشکنی علیه کشور کردند، قطعا مذاکرات آینده ایران با 5+1 متفاوت تر از گذشته خواهد بود.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار‌المهدی(عج) استان زنجان در ادامه با اشاره به این که دست‌یابی به انرژی هسته‌ای با تلاش شبانه‌روزی دانشمندان ایرانی حاصل شده است، افزود: در حال حاضر وظیفه همگان است که از این انرژی به نحو احسن پاسداری کنند.

حجت الاسلام معبودی با بیان این که انرژی‌ هسته‌ای یکی از علوم برتر در دنیا محسوب می‌شود، اضافه کرد: استفاده و دست‌یابی به این فناوری حق طبیعی هر ملتی محسوب می‌شود، افزون بر این که ملت ایران با تکیه بر دانش بومی و تلاش دانشمندان خود توانسته به این فناوری دست یابد.

وی با اشاره به برخی از کاربردهای انرژی هسته ای در بخش‌های مختلف افزود: این انرژی یکی از علوم پیشرفته روز است به همین علت همه کشورهای پیشرفته جهان در تلاش برای دست‌یابی به این انرژی هستند، ملت ایران به عنوان یک نوع آبرو و حیثیت از این انرژی دفاع می‌کنند.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار‌المهدی(عج) استان زنجان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به این که استکبار جهانی همواره به دنبال جلوگیری از پیشرفت‌های ایران است، اضافه کرد: کشورهای غربی و ابر‌قدرت‌هایی که راضی به پیشرفت ایران در زمینه‌های مختلف نیستند، اقدام به کارشکنی علیه کشور می‌کنند، تا ملت ایران از دست‌یابی به فناوری روز عقب‌نشینی کند.

وی همچنین با اشاره به این که دست‌یابی به فناوری هسته ای و استفاده صلح‌آمیز از آن حق ملت ایران محسوب می‌شود، افزود: پاسداری از این حق وظیفه همه مردم و مسؤولان محسوب می‌شود، دست‌یابی به انرژی هسته‌ای با تلاش بی‌وقفه دانشمندان هسته‌ای میسر شده بنابراین وظیفه همگان است که از آن دفاع کنند./935/ت302/س
ارسال نظرات