۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۱۶:۳۵
کد خبر: ۱۲۷۲۸۴

845 دقیقه با کتاب در رادیو معارف

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام محمد لطفی‌نیاسر برنامه‌های رادیو معارف در ایام برگزاری بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران را تشریح کرد.
حجت الاسلام لطفي نياسر

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی رادیو معارف، حجت الاسلام لطفی نیاسر مدیر رادیو معارف، در گزارشی به معرفی برنامه‌های این رادیو در ایام برگزاری بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران پرداخت.

مدیر رادیو معارف در ابتدای معرفی برنامه‌ها به برنامه زنده ویژه نمایشگاه کتاب پرداخت و گفت: برنامه‌ای با عنوان«صدای کتاب» در دو نوبت 17:15 و 19:15 از رادیو معارف پخش خواهد شد که با دعوت از ناشران برگزیده و برتر به معرفی تازه‌های نشر در حوزه معارف و اندیشه می‌پردازد و همچنین گزارشی از نمایشگاه کتاب تهران را تقدیم شنوندگان رادیو خواهد کرد.

حجت الاسلام لطفی‌نیاسر در ادامه به برنامه‌های زنده صبحگاهی «صبح روشن» و « خانه مهر» اشاره کرد و افزود: در این دو برنامه نیز که هر روز به جزء جمعه از ساعت 9 صبح تقدیم شنوندگان فهیم رادیو معارف می‌شود متناسب با ماموریت برنامه به موضوع کتاب و کتابخوانی و تاثیرات آن در کانون خانواده و همچنین نتیجه مطالعه در رشد شکوفایی و ترویج مطالعه خوب می‌پردازند.

مدیر رادیو معارف به معرفی تازه‌های نشر در حوزه مهدویت در برنامه «تا جمعه ظهور» اشاره کرد و گفت: این برنامه تخصصی ویژه مباحث مهدوی که جمعه‌ها از ساعت 8:40 به صورت زنده تقدیم شنوندگان می‌شود در ایام برگزاری نمایشگاه به معرفی و بررسی کتب تخصصی در حوزه مهدویت می‌پردازد.

محمد لطفی‌نیاسر در ادامه افزود: از ابتدای برگزاری نمایشگاه کتاب، در دو بخش خبری ساعت 11 و ساعت 21 رادیو معارف نیز به اطلاع‌رسانی از رویدادها و اخبار بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب می‌پردازیم.

وی خاطر نشان کرد: برنامه‌های روتین رادیو که در قالب برنامه‌های روایی ـ نمایشی پخش می‌شوند، در این ایام نیز فعال بوده و با مراجعه به غرفه‌ها، به معرفی آثار تازه منتشر شده در حوزه معارف و اندیشه می‌پردازند

مدیر رادیو معارف این برنامه‌ها را این‌گونه معرفی کرد: برنامه‌های «چراغ مطالعه» به تهیه کنندگی حسن توکلی زاده و «پیشخوان » به تهیه کنندگی ابوالفضل سلیمانی که روزهای زوج و به ترتیب از ساعت 13:40 و 20:40 به همراه برنامه«گنجینه» به تهیه‌کنندگی سید ابوالقاسم غضنفری در روز یک‌شنبه 17 اردیبهشت در ساعت 20:40 پخش می‌شوند. همچنین برنامه تخصصی «نشریه» به تهیه کنندگی محمد جواد عابدینی که این برنامه به معرفی نشریات معارفی می‌پردازد نیز در روز یک‌شنبه، 17 اردیبهشت در ساعت 13:40 پخش می‌شود.

گفتنی است بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران از 13 تا 23 اردیبهشت ماه در مصلی تهران برگزار می‌شود./927/د102/ن

ارسال نظرات