۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۱۹:۱۹
کد خبر: ۱۲۷۵۰۹
امام جمعه هفتکل:

شهید مطهری فراتر از زمان خودش بود

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه هفتکل بیان داشت: شهید مطهری عالمانه و با بصیرت حرف می‌زد و فراتر از زمان خودش بود به همین خاطر آثار این شهید تا نیم قرن جوابگوی نیازهای فکری و اعتقادی جامعه و نسل‌های آینده است.
حجت الاسلام ابراهيمي پور، امام جمعه هفتکل


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت‌الاسلام علی ابراهیمی پور، امام جمعه هفتکل، در آیین تجلیل از معلمان نمونه این شهرستان، در کانون فرهنگی هنری فجر خاطرنشان کرد: کلید پیشرفت جامعه در دستان معلم است و اگر پهپاد آمریکایی در خاک ایران زمین‎گیر می‌شود نشانه اندیشه بلند معلمان و پیشرفت جوانان غیور ایران است.

وی تربیت صحیح دانش‌آموزان را از وظایف مهم معلمان دانست و تصریح کرد: از ویژگی‌های معلم، گرفتن نیرو از بدنه جامعه و تربیت صحیح آن است و پس از چندی نیز ثمره تربیت خود را دوباره به جامعه تحویل می‌دهد.

امام جمعه هفتکل اظهار داشت: مهمترین امانتی که در اختیار معلم قرار دارد اندیشه ناب و مغزهای متفکری است که در صورت تربیت صحیح آنها، جامعه نیز اصلاح خواهد شد.

حجت الاسلام ابراهیمی‎پور در بخش دیگری از سخنان خود ضمن گرامی‎داشت سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری گفت: شهید مطهری عالمانه و با بصیرت حرف می‌زد و فراتر از زمان خودش بود به همین خاطر هنوز آثار این شهید جوابگوی نیازهای فکری و اعتقادی جامعه و نسل‌های آینده است.

وی اضافه کرد: شهید مطهری هم متخصص بود و هم حرف تخصصی می زد و در حوزه‌هایی که وارد می شد عالمانه وارد می شد بنابراین نباید در جامعه کنونی کسانی که در حوزه دین تخصصی ندارند اظهار نظر کنند.

گفتنی است در پایان این مراسم که فرماندار شهرستان و تعداد زیادی از فرهنگیان هفتکل نیز حضور داشتند از شش معلم نمونه این شهرستان قدردانی و هدایایی به رسم یادبود به آنها اهدا شد./9458 /پ203/ب

ارسال نظرات