۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۱۶:۱۶
کد خبر: ۱۲۷۵۶۲
امام جمعه اروندکنار:

حضور پرشور مردم در انتخابات با رای آگاهانه تکمیل می‌شود

خبرگزاری رسا - امام جمعه اروندکنار،‌ ضرورت حضور مردم در دور دوم انتخابات را بیش از دور نخست دانست و اظهار داشت: مشارکت در دور دوم انتخابات از نظر اهمیت هیچ تفاوتی با دور اول نداشته و ضرورت این که مردم در حوزه‌های انتخابیه باقیمانده حضوری حداکثری داشته باشند،‌ بسیار بالا است.
انتخابات نهمين دوره مجلس شوراي اسلامي در اهواز حجت السلام شرفي ، امام جمعه اروندکنار


حجت‌الاسلام سیدمجید شرفی، ‌امام جمعه اروندکنار، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خوزستان، با اشاره به برگزاری دور دوم انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: باید توجه داشت مشارکت در دور دوم انتخابات از نظر اهمیت هیچ تفاوتی با دور نخست نداشته و ضرورت اینکه مردم در حوزه‌های انتخابیه باقیمانده حضوری حداکثری داشته باشند،‌ بسیار بالا است.

این استاد حوزه علمیه تصریح کرد: همان‌گونه که مردم در مرحله اول انتخابات با رأی آگاهانه خود جمع قابل توجهی از نمایندگان را راهی خانه ملت کردند، در دور دوم نیز باید با مشارکت حداکثری و با احساس مسؤولیت بیشتر در صحنه حضور پیدا کنند و بهترین ها را روانه خانه ملت نمایند.

این مقام مسؤول با تأکید بر این که شوراها با تکیه بر جایگاه خود و ارتباط تنگاتنگی که با آحاد جامعه دارند، نقش مهمی برای تحقق حضور حداکثری مردم در انتخابات مختلف ایفا می‌کنند، بیان داشت: مسئولان، برگزارکنندگان و مجریان انتخابات اروندکنار باید با ایجاد احساس آرامش در میان مردم در برگزاری انتخابات سالم تلاش کنند.

حجت الاسلام شرفی‌ با بیان اینکه همه مسؤولان منطقه باید تلاش کنند تا شرایط حضور حداکثری و با نشاط و پرشور مردم در پای صندوق‌های اخذ رأی فراهم شود، عنوان کرد: حضور حداکثری و پرشور مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی سبب یأس و نا امیدی دشمن می‌شود و همه ما وظیفه داریم زمینه را برای حضور گسترده مردم را فراهم کنیم.

رییس شورای فرهنگ عمومی اروندکنار، حضور مردم در صحنه‌های مختلف را حائز اهمیت دانست و گفت: استفاده از ظرفیت‌های مردمی، تأثیری بی‌بدیل در رشد و آبادانی کشور دارد.

امام جمعه اروندکنار ‌اظهار داشت: حضور حداکثری مردم در انتخابات سبب استحکام و قدرت نظام می‌شود، همان گونه که تاکنون حضور ملی مردم در تمام صحنه‌ها، کشور را در دنیا سرآمد کرده است.

حجت الاسلام شرفی در پایان سخنان خود، ‌با دعوت مردم برای حضور پرشور در دور دوم نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: مردم ولایتمدار ایران اسلامی به ویژه شهرهای خوزستان قهرمان،‌ در این دور از انتخابات حضوری پرشور و همه جانبه داشته و چشم استکبار جهانی را کور می کنند./9465/ت302/ج

ارسال نظرات