۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۱۲:۳۸
کد خبر: ۱۲۷۶۲۱

اطلاعیه ستاد انتخابات کشور

خبرگزاری رسا ـ ستاد انتخابات کشور‌ در اطلاعیه ای تاکید کرد: کلیه رأی دهندگان مرحله دوم منحصراً می توانند در تمامی شعب حوزه انتخابیه ای که در مرحله اول انتخابات رأی داده اند شرکت کنند.
انتخابات نهمين دوره مجلس شوراي اسلامي
به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور،‌ ستاد انتخابات کشور در اطلاعیه شماره 6 تاکید کرده است:با توجه به تماس های متعدد تعدادی از هموطنان، مجدداً به اطلاع عموم ملت شریف می رساند کلیه رأی دهندگان مرحله دوم منحصراً می توانند در تمامی شعب حوزه انتخابیه ای که در مرحله اول انتخابات رأی داده اند شرکت نمایند و کسانی که در مرحله اول در هیچ یک از حوزه های انتخاباتی رأی نداده باشند نیز می توانند در تمامی شعب هر حوزه انتخابیه ای که در آن دور دوم انتخابات برگزار می گردد شرکت نمایند و در این زمینه هیچ محدودیتی در خصوص انتخاب شعبه اخذ رأی وجود ندارد.

ستاد انتخابات کشور همچنین در اطلاعیه شماره 7 یادآورشده است: مسئولین محترم شعب ثبت نام و اخذ رأی توجه نمایند که باید مهر مرحله دوم انتخابات در اولین مربع خالی سمت چپ از بالای صفحه مخصوص انتخابات درج شده و عدد2/9 بر روی آن نوشته شود.

ضمناً اعضای شعب اخذ رأی باید شناسنامه مراجعه کننده را بازدید نمایند تا مطمئن شوند که صفحات شناسنامه متعلق به همان شناسنامه باشد.

لازم به ذکر است چنانچه صفحه مزبور کاملاً پرشده باشد، مهر مرحله دوم انتخابات در قسمت مناسبی از صفحه توضیحات ضرب گردد. توجه نمایید که کارتهای منضم به شناسنامه که مخصوص ضرب مهرهای اضطراری است هیچگونه ارتباطی به انتخابات ندارد و به هیچ عنوان نباید در این امر از آن استفاده شود. /924/د102/ج
ارسال نظرات