۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۱۸:۴۵
کد خبر: ۱۲۷۶۶۸
آیت الله موسوی جزایری:

عدم راهیابی به مجلس سبب تهمت زدن به دیگران نشود

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه اهواز،‌ با اشاره به انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی به کاندیداهایی که موفق به راهیابی به مجلس شورای اسلامی نشوند توصیه کرد از اتهام زدن به دیگران اجتناب کنند.
آيت الله موسوي جزايري


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، آیت‌الله سید محمدعلی موسوی جزایری در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان اهواز با اشاره به دور دوم انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی، گفت: مشارکت مردم تنها در دور نخست کافی نیست و شرکت در دور دوم و انتخاب نماینده اصلح می‌تواند حماسه ای دیگر در کارنامه درخشان ایران اسلامی درج کند.

وی با اشاره کلامی از رهبر معظم انقلاب مبنی بر این که کدورت ناشی از انتخابات باید پس از رأی‌گیری زیر خاک دفن شود، گفت: ممکن است کاندیداها و طرفداران‌شان در این ایام زحمات زیادی کشیده باشند و در صورت عدم راهیابی به مجلس آزرده خاطر شوند، اما این مساله نباید سبب ایجاد کدورت و تهمت زدن به دیگران شود.

آیت‌الله موسوی جزایری در ادامه با بیان این که مردم استفاده از کالاهای خارجی را برای خود افتخار ندانند، ابراز داشت: کشور هایی که در برهه کنونی در جهان حرفی برای گفتن دارند نقطه شروع شان تکیه بر تولیدات و دستاوردهای ملی بوده است.

امام جمعه اهواز با اشاره به ثمرات تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی، گفت: انجام این حرکت اقتصادی، جلوگیری از خروج اعتبارات داخلی از کشور و ایجاد اشتغال برای جوانان را به دنبال خواهد داشت.

آیت‌الله موسوی جزایری با بیان اینکه تولید ملی سرود پیروزی ملت ایران در عرصه های مختلف است، اظهار داشت: تولید کنندگان باید با تلاش و همت شبانه روزی خود کشور را تا دستیابی به قله های موفقیت همراهی کنند.

وی با اشاره به سفر سه روزه خود به کشور عراق، خاطر نشان کرد: مسؤولان این کشور مشتاق خرید و استفاده از کالاهای ایرانی به جای استفاده از کالاهای کشور های غربی هستند.

امام جمعه اهواز به اهمیت آموزش جوانان در زمینه امور فنی اشاره کرد و گفت: خوشبختانه در کشور دانشگاهی با محوریت همین مساله تأسیس شده است و مسؤولان ذیربط باید در این رابطه اهتمام بیشتری نسبت به استان خوزستان داشته باشند.

آیت‌الله موسوی جزایری با اشاره به ادعاهای برخی از کشور های عربی درباره جزیره ابوموسی، تصریح کرد: این سخنان تنها شایعاتی بود که خودشان نیز به واهی بودن آن شک ندارند.

امام جمعه اهواز در پایان سخنان خود به شهادت شهید مطهری، روز معلم و روز کار و کارگر نیز اشاره کرد./9464/پ202/ج

ارسال نظرات