۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۱۷:۱۸
کد خبر: ۱۲۸۲۲۴
آیت الله موسوی جزایری:

نگاه رهبری به اقتصاد کارشناسانه و دقیق است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه اهواز با تاکید بر اینکه نگاه و تفکر مقام معظم رهبری به مقوله اقتصاد کاملا دقیق و حساب شده است،‌ از مسؤولان و مردم خواست دست به دست هم دهند و شعال امسال را محقق کنند.
آيت الله موسوي جزايري


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، آیت‌الله سید محمدعلی موسوی جزایری امام جمعه اهواز، در خطبه‌های نماز جمعه این شهر، با اشاره به اینکه کار خیر در سعادت دنیوی و اخروی بشر تاثیر زیاد و مهمی دارد،‌ اظهارداشت: از منظر علمای دین مهم‌ترین عمل برای پافشاری در کار نیک و عمل به آن توکل به خداوند متعال و توسل به اهل بیت(ع) است.

آیت‌الله موسوی جزایری با اشاره به فرا رسیدن میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا(س) بر ضرورت الگو گرفتن جامعه به ویژه بانوان از آن حضرت تاکید کرد و ادامه داد: پیامبر گرامی اسلام همواره به اطرافیان و اصحاب خود توصیه می کرد تا راه، گفتار و کردار حضرت فاطمه(س) را پیشه کنند، اما متاسفانه بعد از وفات پیامبر(س) حق و حقوق اهل بیت ایشان را پایمال کردند.

امام جمعه اهواز در بخش دیگری از سخنان خود به بیانات مقام معظم رهبری درباره اقتصاد کشور اشاره کرد و با بیان اینکه نگاه و تفکر رهبری به اقتصاد کاملا دقیق و بررسی شده است، خاطرنشان کرد: در نگاه مقام معظم رهبری اگر ملت ایران خواهان اقتصاد کاملا قوی و پویا هستند باید دست در دست هم دهند و با کمک مسؤولان این مقوله مهم را به تحقق برسانند.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: مسؤولان و تولیدکنندگان باید اقلام و محصولات مهم مردم را برای رفاه حال آنها تولید کنند و این مقوله مهم باید از نظر کیفی هم حائز اهمیت باشد چرا که اگر مردم به کالای با کیفیت داخلی دسترسی داشته باشند دیگر به محصولات خارجی روی نمی آورند.

آیت‌الله موسوی جزایری بیان داشت: اقتصاد ما در گذشته مستعمره کشورهای خارجی بود و نیازهای مردم با خریدن کالاهای خارجی تامین می‌شد و کشور یک اقتصاد کاملا وابسته به دیگران داشت.

امام جمعه اهواز با تاکید بر اینکه در کلام رهبری منشا ایجاد یک اقتصاد پویا و تنومند، توجه به تولید ملی و داخلی است، ابراز امیدواری کرد که در امر پویا سازی اقتصاد مردم و مسؤولان دست به دست هم دهند تا در آینده نزدیک ایران به قدرت اقتصادی تبدیل شود.

وی با اشاره به آزمون ورودی حوزه علمیه خوزستان که صبح امروز در اهواز برگزار شد، خاطرنشان کرد: استان خوزستان در نام نویسی نفراتی که برای ورود به حوزه علمیه متقاضی شده بودند رتبه نخست کشور را به خود اختصاص داد.

امام جمعه اهواف گفت: خوشبختانه خوزستان دارای حوزه‌های علمیه، مساجد، هیئات ها و مؤسسات فرهنگی فعالی است./9458/پ202/ج



ارسال نظرات