۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۱۷:۲۵
کد خبر: ۱۲۸۷۹۵
مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اردبیل:

آل خلیفه استقلال مردم بحرین را به حراج گذاشته است

خبرگزاری رسا ـ مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اردبیل اظهار داشت: مردم آزاده و هوشیار بحرین هیچ‎گاه اجازه نخواهند داد، اقلیت حاکم بر کشور، استقلال بحرین را زیر سؤال ببرند.
راهپيمايي مردم در اعتراض به طرح الحاق بحرين به عربستان


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اردبیل، همزمان با سراسر کشور، نمازگزاران جمعه اردبیل نیز روز گذشته با فریادهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل، توطئه صهیونیستی الحاق بحرین به عربستان سعودی را محکوم کردند.

حجت‌الاسلام ولی نظرپور، مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان در حاشیه راهپیمایی مردم اردبیل در گفت‎و‎گو با خبرنگار خبرگزاری رسا اظهار داشت: طرح الحاق بحرین به عربستان با هر عنوان و اسمی که باشد، محکوم به شکست است.

وی با بیان این‎که آل خلیفه استقلال مردم کشور خود را به حراج گذاشته است خاطرنشان کرد: مردم آزاده و هوشیار بحرین هیچ‎گاه اجازه نخواهند داد، اقلیت حاکم بر کشور، استقلال بحرین را زیر سؤال ببرند.

حجت‌الاسلام نظرپور در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این‎که راهپیمایی امروز مردم اردبیل با محکومیت برگزاری مسابقات یوروویژن و رژه همجنس بازان در باکو همراه است گفت: مردم استان اردبیل در راهپیمایی امروز اهانت سران کشور آذربایجان به مقدسات دینی مسلمانان را محکوم می کنند.

مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردیبل با تأکید بر این‎که تمامی توطئه های ضداسلامی منطقه ای با هدایت صهیونیست ها اجرایی می شود تصریح کرد: چنین اقدامات وقیحانه ای قطعا موج بیداری اسلامی را گسترش خواهد داد.

وی بازی با احساسات پاک مسلمانان را شکست خورده دانست و افزود: تحرکات جنایتکارانه آمریکا و رژیم صهیونیستی در جمهوری آذربایجان و بحرین، عامل مهمی در اتحاد و همبستگی ملت های مظلوم منطقه خواهد بود و در آینده نزدیک، شاهد موج دیگری از بیداری اسلامی خواهیم بود.

بنا بر این گزارش، نمازگزاران جمعه اردبیل، روز گذشته پس از تجمع ضدصهیونیستی خود، با قرائت بیانیه و فریادهای تکبیر بر توقف جنایات آل سعود و آل خلیفه در بحرین و همچنین تحرکات ضداسلامی دولت باکو در جمهوری آذربایجان تأکید کردند./935/پ203/ب

ارسال نظرات