۰۱ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۹:۳۴
کد خبر: ۱۲۹۰۴۹
امام جمعه خرمشهر:

خرمشهر ماندگارترین فصل مقاومت ایران اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه خرمشهر گفت: امروز اگر شاهد عقب نشینی صهیونیست ها هستیم، به این دلیل است که معلم ملت های بیدار، جوانانی هستند که با کمترین امکانات همه معادلات دنیا را برهم زدند و بیشترین افتخار را به یادگار گذاشتند.
امام جمعه خرمشهر امام جمعه خرمشهر در نخستين کنگره ملي شهداي خرمشهر


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام سید عبدالنبی موسوی، امام جمعه خرمشهر، روز گذشته در مراسم افتتاحیه نخستین کنگره سرداران، امیران شهید و شهدای خرمشهر که در نمایشگاه دائمی شهدای خرمشهر که در منطقه آزاد اروند برگزار شد، با تأکید بر این که خرمشهر با کمک و همدلی همه مردان و زنان این مرز و بوم آزدا شد ابراز داشت: خرمشهر ماندگارترین فصل مقاومت ایران اسلامی است.

رییس شورای فرهنگ عمومی خرمشهر با بیان این که رزمندگان ایران اسلامی در آزاد سازی خرمشهر با مقاومت خود همه معادلات بین المللی را برهم زدند بیان داشت: زن و مرد، کوچک و بزرگ برای آزاد سازی خرمشهر همدل و هم قسم شده بودند که این امر با دستان خالی در برابر دشمن تا دندان مسلح بعثی حاصل شد.

حجت الاسلام موسوی دفاع از ولایت فقیه و حریم حجاب را بزرگ ترین وصیت نامه شهدا دانست و گفت: همه مردان و زنان ایرانی در همه مراحل زندگی باید پشتیبان ولایت فقیه و مدافع حریم حجاب و عفاف باشند؛ چراکه دشمن در برهه کنونی توان مقابله نظامی با ایران اسلامی را ندارد و برای ضربه زدن به این نظام چادر مشکی بانوان را هدف قرار گرفته است.

استاد حوزه علمیه با تأکید بر این که آزاد سازی خرمشهر جز با وعده الهی امکان پذیر نبود اظهار داشت: هنگام آغاز رسمی عملیات بیت المقدس از نخستین روزهای عملیات تا آزاد سازی خرمشهر توکل، ایمان و توسل به خداوند متعال و ائمه اطهار یک لحظه از رزمندگان اسلام دور نمی شد و این خود برگ برنده ایران اسلامی در برابر جنگ نابرابر با رژیم بعث عراق بود.

حجت الاسلام موسوی در پایان سخنانش در برهه کنونی اصلی ترین رسالت جوانان ایران اسلام اعم از دختر و پسر را دفاع از حریم ولایت فقیه، حجاب و عفاف، عمل کردن به وصیت های شهدا و تداوم راه آنان دانست./9461/پ203/ب




ارسال نظرات