۲۵ خرداد ۱۳۹۱ - ۰۹:۴۷
کد خبر: ۱۳۰۷۳۵
نماینده ولی فقیه در کرمانشاه:

هراس واقعی استکبار از بصیرت مسلمانان است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در کرمانشاه، هراس واقعی استکبار را از بصیرت مسلمانان دانست و اظهار داشت: امروز استکبار جهانی آنقدر که از بصیرت مسلمانان می ترسد از تجهیزات نظامی آنها هراسی ندارد.
حجت الاسلام و المسلمين علما نماينده ولي فقيه در کرمانشاه


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام والمسلمین مصطفی علما، نماینده ولی فقیه در کرمانشاه، شب گذشته در همایش پرچمداران بصیرت که در شهرستان ثلاث باباجانی برگزار شد، اظهار داشت: آمریکا و دیگر مستکبران همواره در تلاش برای بی تفاوت و ناآگاه گذاشتن مسلمانان نسبت به مسائل پیرامون خود هستند؛ چرا که آنان خوب می دانند که اگر مسلمانان بصیر و بیدار باشند سیلی های محکمی در جواب زورگوییشان از آنها می خورند.

این استاد حوزه علمیه در ادامه با اشاره به دسیسه ها و اقدام های شوم مستکبران علیه مسلمانان جهان بیان داشت: بزرگترین حربه دشمنان اسلام به ویژه انگلیس مکار ایجاد تفرقه و اختلاف افکنی میان مذاهب و اقوام است که با مشغول کردن مسلمانان به مسائل کوچک، آنها را از اصول محکم دین و سایر نقاط مشترک دور نگه دارند.

امام جمعه کرمانشاه با تأکید بر این که مسلمان واقعی باید مراقب و هوشیار نسبت به مسایل پیرامون خود بوده و همواره باید به اصول دین خود پایند باشد، گفت: مسلمانان همیشه باید مراقب باشند که تحت هر شرایطی اصول دینشان زنده و پویا باشد و به یقین که برای زنده نگاه داشتن دین در جامعه نیاز به یک حکومت اسلامی است؛ از این رو حضرت امام خمینی (ره) همیشه در سخنان خود، بیان می کردند که حفظ حکومت اسلامی از اوجب واجبات است و همه ما در برابر نعمت الهی حکومت اسلامی مسؤول هستیم.

این مقام مسؤول با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در خصوص پابرجا بودن کرسی های آزاد اندیشی حوزه های علمیه اهل تشیع و تسنن، تصریح کرد: مقام معظم رهبری در سفر استانی تاکید داشتند که حوزه های علمیه شیعه و اهل سنت کرمانشاه با تلاش و جدیت تمام باید کرسی های درسی خود را برقرار کنند و هر یک با تکیه به فقه خود جوابگوی مردم استان باشند.

حجت الاسلام والمسلمین علما در پایان سخنان خود اظهار داشت: امروزه اهل تسنن باید با تمام وجود مراقب فقه شافعی خود بوده و اهل تشییع نیز مراقب فقه جعفری؛ چرا که دشمن همه تلاش خود را برای از بین بردن این دو فقه انجام می دهد و هزاران شبهه و توطئه برای مخدوش کردن و شاخه شاخه کردن آنها انجام می دهند./945/پ202/ب

ارسال نظرات