۲۸ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۱:۴۸
کد خبر: ۱۳۰۹۸۳

طلاب جدیدالورود با فضای تعلیم و تربیت حوزه آشنا می‌شوند

خبرگزاری رسا ـ معاون تهذیب حوزه‌های علمیه کشور از آشنایی طلاب جدیدالورود با فضای تعلیم و تربیت خبر داد.
طلاب جديد


به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از پایگاه اینترنتی معاونت تهذیب حوزه‌های علمیه، حجت‌الاسلام هادی حسین‌خانی با بیان این مطلب که برنامه‌های این معاونت، ویژه طلاب مقاطع مختلف تحصیلی در سراسر کشور، اجرا می‌شود، اظهار کرد: یکی از برنامه‌های ویژه‌ای که این معاونت به دنبال انجام آن است، آشنایی بیشتر طلاب با زی طلبگی است.

وی افزود: یکی از مهم‌ترین مسائلی که یک طلبه به‌خصوص جوان در ابتدای ورود به حوزه باید به آن توجه کند، لزوم آشنایی هرچه بیشتر با محیط حوزه و تحصیل و زندگی در چنین فضایی است.

معاون تهذیب حوزه‌های علمیه کشور، عنوان کرد: از این رو، این معاونت قرار است برنامه خاصی را ویژه طلاب جدید الورودی که در سال تحصیلی آینده به حوزه‌های علمیه کشور وارد می‌شوند، برگزار کند.

حجت‌الاسلام حسین‌خانی، تصریح کرد: امسال به منظور آشنایی طلاب جدید الورود با حوزه‌ها، اردوهای 10 روزه در قمصر کاشان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در این ارودی 10 روزه طلاب جوان با نظام تعلیم و تربیت و مباحث تهذیبی در حوزه‌های علمیه آشنا می‌شوند، افزود: این اردو با حضور گروه‌های 200 نفره در ابتدای سال جاری تحصیلی برگزار خواهد شد. /907/د103/ن

ارسال نظرات