۳۰ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۶:۳۶
کد خبر: ۱۳۱۱۳۶
از دهم تیرماه آغاز می‌شود؛

نام نویسی از طلاب داوطلب تصدی امر قضاوت

خبرگزاری رسا ـ قوه قضاییه از میان طلاب و روحانیان سطوح مختلف برای تصدی امر قضاوت نام‌نویسی می‌کند.
قوه قضاييه


به گزارش خبرگزاری رسا، قوه قضاییه در اطلاعیه‌ای با استناد به آیین نامه جذب داوطلبان قضاوت، مصوب 22 فروردین 91 و با عنایت به اصل انتخاب اصلح و لزوم شایسته سالاری در تصدی منصب خطیر قضاء آورده است: جذب اختصاصی و عمومی طلاب و فضلای حوزه‌های علمیه سراسر کشور از این تاریخ تنها از طریق مرکز جذب و آزمون معاونت آموزش و تحقیقات قوه قضائیه به عمل می آید.

این اطلاعیه جذب طلاب را در دو بخش اختصاصی و عمومی بیان و اعلام کرده است: دانش آموختگان حوزه های علمیه قم، مشهد، اصفهان، تهران و خوزستان دارای سطح 4 حوزه بدون شرط معدل، سطح 3 حوزه بدون شرط معدل، سطح 2 حوزه منوط به داشتن حداقل معدل 17 و سطح 2 حوزه منوط به داشتن مدرک کارشناسی حقوق در کلیه گرایش‌ها با حداقل معدل 16 مدرک کارشناسی از آزمون کتبی معاف بوده و تنها باید برای شرکت در مصاحبه علمی ثبت نام کنند.

بر اساس این اطلاعیه جذب سایر داوطلبان در تاریخ 25/8/91 از طریق آزمون کتبی به عمل خواهد آمد. زمان ثبت نام، مواد و منابع آزمون هم متعاقبا اعلام خواهد شد.

همچنین دارندگان مدرک سطح 3 و 4 حوزه علمیه از حوزه های علمیه قم، مشهد، اصفهان، تهران و خوزستان مشروط به داشتن مدرک کارشناسی در هریک از گرایش های رشته حقوق از مصاحبه علمی معاف هستند و پس از انجام مصاحبه تشخیصی برای طی مراحل گزینش به اداره کل مربوط معرفی می شوند.

متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام می توانند از تاریخ 10/4/91 به سایت معاونت آموزش و تحقیقات قوه قضاییه به آدرس
www.lawtraining.ir مراجعه کنند./916/د102/ع

ارسال نظرات