۱۸ تير ۱۳۹۱ - ۱۴:۴۱
کد خبر: ۱۳۲۴۲۳

تکاپوی جدید جریان انحرافی در آستانه انتخابات

خبرگزاری رسا ـ جریان انحرافی که این روزها با چراغ خاموش حرکت می‌کند و خبری از گفت‌و‌گوها و اظهارات جنجالی لیدرهایش نیست، این روزها با نزدیک شدن پایان حیات دولت دهم، تلاش های خود برای ماندن در عرصه سیاسی کشور را آغاز کرده است.
جريان انحرافي

 

به گزارش سرویس پیشخوان خبرگزاری رسا به نقل از جوان آنلاین، جریان انحرافی که این روزها با چراغ خاموش حرکت می کند و خبری از گفت و گو ها و اظهارات جنجالی لیدرهایش نیست، این روزها با نزدیک شدن پایان حیات دولت دهم ، تلاش های خود برای ماندن در عرصه سیاسی کشور را آغاز کرده است.

 

همین چند روز پیش بود که جابه جایی و تغییر ناگهانی استاندار قم و به دنبال آن استاندار خراسان شمالی اعتراضاتی را به همراه داشت و مورد انتقاد قرار گرفت.

 

بعد از آن در مراسم تودیع و معارفه استاندار قم، وزیر کشور اعلام کرد استانداران دیگری نیز تغییر خواهند کرد تا به این ترتیب موج تغییرات ناگهانی استانداران در آستانه انتخابات ریاست جمهوری یازدهم آغاز شود و به نظر می رسد این جریان منحط تلاش های تازه ای برای رسیدن به قدرت را آغاز کرده است.

 

حالا نیز از جلسات جریان انحرافی خبر رسیده است که این جریان تلاش برای بالا بردن سطح تحصیلی یارانش را آغاز کرده است و اعزام به خارج از کشور راهکار این جریان برای تحقق این امر است.

 

به گزارش جوان آنلاین، در یکی از جلسات جریان انحرافی از کمبود کادر قوی و با تجربه انتقاد شده و مطرح شده کادر سازی برای ما از نان شب هم واجب تر است.

 

در این جلسه مصوب شده تا پایان سال حداقل 200 نفر را برای اعزام به دانشگاه های خارجی جهت تربیت مدیران آینده بورس تحصیلی نمایند./916/د102/ع


ارسال نظرات