۲۱ تير ۱۳۹۱ - ۱۶:۲۳
کد خبر: ۱۳۲۶۶۱
در دانشگاه شهید چمران اهواز برگزار شد؛

کارگاه آموزشی نقش زنان در آرامش اجتماعی

خبرگزاری رسا ـ همزمان با آغاز روز حجاب و عفاف کارگاه آموزشی نقش زنان در آرامش اجتماعی با حضور معاونان و بانوان شاغل دانشگاه شهید چمران اهواز در محل این دانشگاه برگزار شد.
زنان در جامعه

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، همزمان با آغاز روز حجاب و عفاف کارگاه آموزشی نقش زنان در آرامش اجتماعی عصر روز گذشته با حضور معاونان و بانوان شاغل دانشگاه شهید چمران اهواز در محل این دانشگاه برگزار شد.

 

در این کارگاه آموزشی که از سوی کمیسیون امور بانوان دانشگاه و با حضور معاونان دانشجویی و فرهنگی دانشگاه برگزار شد، دکتر سید علی مرعشی عضو هیات علمی دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی مباحثی را پیرامون موضوع نقش زنان در اجتماع ارائه داد.

 

  

علیرضا مخبر دزفولی، معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه در سخنانی به اهداف و برنامه‌های نظام سلطه برای نفوذ در جامعه ایرانی وخانواده‌ها پرداخت و گفت: هدف از تولید فیلم‌های نامناسب از سوی ماهواره‌ها و شبکه‌های خارجی، فروپاشی کانون خانواده‌های شیعه است، غافل از اینکه ملتی را که باورهای دینی دارد، نمی‌توان به زمین زد.

 

رییس شورای هماهنگی فعالیت‌های فرهنگی دانشگاه‌های خوزستان در ادامه تصریح کرد: آنها اول دین ستیزی، بعد دین گریزی را دنبال کردند و اکنون بر دین سازی و مقوله عرفان‌های کاذب متمرکز شدند، تا در قالب دین، موضوعات و اهداف ضد دینی خود را پیش ببرند.

 

مخبر دزفولی افزود: هر حرکتی که در جهت ترویج حجاب و عفاف و گسترش ارزش‌های الهی انسانی در جامعه انجام شود، به معنی مقابله با دشمن و جهاد فی سبیل الله است.

 

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه شهید چمران در پایان سخنان خود از اختصاص ردیف بودجه‌ای از این معاونت برای برنامه‌ها و کارگاه‌های آموزشی کمیسیون امور بانوان خبر داد. /9461/د101/ب

 

ارسال نظرات