۲۹ تير ۱۳۹۱ - ۱۳:۰۲
کد خبر: ۱۳۲۹۶۷

مسجد آیت الله بهبهانی رامهرمز افتتاح شد

خبرگزاری رسا ـ مسجد بزرگ آیت الله بهبهانی شهرستان رامهرمز با حضور نماینده ولی فقیه در خوزستان افتتاح شد.
افتتاحيه مسجد آيت الله بهبهاني شهرستان رامهرمز

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، مسجد بزرگ آیت الله بهبهانی شهرستان رامهرمز با حضور نماینده ولی فقیه در خوزستان، فرماندار و ائمه جمعه شوشتر و رامهرمز و جمعی از مسؤولان دولتی، انتظامی، سپاه و شهرداری این شهرستان روز گذشته افتتاح شد.

 آیت الله موسوی جزایری در این مراسم با شرح فضایل و ویژگی های شخصیت مرحوم آیت الله بهبهانی و مرور فعالیت ها و خاطرات مربوط به آن فقیه مجاهد، خاطرنشان کرد: آیت الله بهبهانی که هم اکنون نامش بر این مسجد قرار گرفته است، شخصیت بسیار والا و فاضلی بود که خدمات شایانی را به اسلام و مسلمین عرضه کرد.

 وی با اشاره به تألیفات آیت الله بهبهانی اظهار داشت: اولین کتابی که آن مرحوم به رشته تحریر درآورد، کتاب «مصباح الهدایه» نام دارد که در شأن مولی الموحدین امیرمؤمنان  علی (ع) است.

  آیت الله موسوی جزایری افزود: آیت الله بهبهانی تلاشی بسیاری را معطوف نگارش کتاب «مصباح الهدایه» کرد، به همین جهت این کتاب جایگاه بسیار خوبی در حوزه های علمیه یافت.

 گفتنی است، مسجد آیت الله بهبهانی رامهرمز از بزرگترین مساجد این شهرستان محسوب می شود و با افتتاح آن پیش از ماه مبارک رمضان، بستری مناسب برای رشد معنویت شده است./9458/پ203/ب

 

ارسال نظرات