۰۱ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۹:۰۲
کد خبر: ۱۳۳۲۸۸
عضو هیات رییسه مجلس:

تفکر بسیجی عامل توفیق در برابر ناتوی فرهنگی است

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم تبریز در مجلس با تاکید بر نقش ولایت فقیه در مقابله با توطئه‌های استکبارجهانی گفت: تفکر ولایی برگرفته از فرهنگ عاشوراست، از این رو هیچگاه ولایت‌‎مداران زیر بار ظلم و ذلت نمی‌روند.
محمدحسين فرهنگي، عضو هيئت رئيسه مجلس

 
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، محمدحسین فرهنگی، عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی، امروز در همایش فرماندهان بسیج کارمندی و کارگری سپاه عاشورای آذربایجان‌شرقی، اظهار داشت: یکی از مهم ترین برکات پیروزی انقلاب اسلامی، احیای اصل ولایت مطلقه فقیه بوده است.


نماینده مردم تبریز در مجلس با تاکید بر نقش ولایت فقیه در مقابله با توطئه‌های استکبارجهانی گفت: تفکر ولایی بسیج برگرفته از فرهنگ عاشوراست، از این رو هیچ گاه بسیجیان ولایت‌‎مدار زیر بار ظلم و ذلت نمی‌روند، در حقیقت بسیج ضامن بقا و دوام ارزش‌های انقلاب اسلامی در برابر هجمه های استکبار جهانی بوده است.


وی فرهنگ بسیج را آرمان اصلی نظام اسلامی ایران دانست و گفت: امروز این فرهنگ اصیل اسلامی و انقلابی در تمامی کشورهای جهان بروز و ظهور یافته است و نمونه آن را در عراق و لبنان مشاهده می کنیم، تفکر بسیجی عامل اصلی شکست توطئه های آمریکا و هم پیمانانش در منطقه بوده است.


فرهنگی با تاکید بر این‌که تفکر بسیجی لازمه عزت و تعالی نظام در برابر ناتوی فرهنگی دشمنان انقلاب است، تصریح کرد: ملت ایران برای نیل به اهداف عالی خود که برگرفته از ارزش‌های قرآنی و الهی بوده، همواره از فرهنگ عاشورا بهره گرفته است، همین امر عامل اصلی انجام و پیش‌برندگی و مقاومت تاثیرگذار ملت ایران اسلامی بوده است.


وی توجه به تفکر بسیج را لازمه پیروزی امت اسلامی در نهضت بیداری اسلامی دانست و افزود: امام راحل با فرمان تشکیل بسیج مستضعفان، راه روشنی برای سعادت امت اسلامی گشود، مسیری که اگر مردم دیگر ممالک اسلامی با الگوپذیری از ایران اسلامی پیرو آن باشند، ذلت و خواری حقیقی دشمنان را مشاهده خواهند کرد.


همچنین سرهنگ محمد سراج، فرمانده سازمان بسیج کارمندان کشور در سخنانی به تشریح ماموریت‌های بسیج در ادارات و سازمان‌های پرداخت و اظهار داشت: این تشکل بزرگترین تشکل کارمندی کشور است که در آن مدیران و کارکنان با عضویت در این مدرسه عشق همواره در خدمت اهداف و آرمان های نظام جمهوری اسلامی هستند.


وی با تاکید بر برنامه ریزی و ساماندهی فعالیت های بسیج در راستای اهداف عالی نظام اسلامی و مطالبات رهبر معظم انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: وجود پایگاه های مقاومت بسیج در بدنه دولت به معنی آمادگی بیشتر بسیج برای کمک به مجموعه دولت است./935/پ203/ج

ارسال نظرات