۰۵ مرداد ۱۳۹۱ - ۲۳:۲۰
کد خبر: ۱۳۳۸۳۹
عضو فراکسیون روحانیان مجلس:

الگوگیری از جوامع سکولار غربی ارمغانی جز بی‌بندوباری ندارد

خبرگزاری رسا ـ عضو فراکسیون روحانیان مجلس با بیان این که بنیان خانواده در غرب متزلزل شده است، الگوگیری از جوامع غربی را دربردارنده عواقب و پیامدهای ناگوار دانست و نسبت به آن هشدار داد.
حجت الاسلام علي اکبر ناصري، نماينده مردم بابل در مجلس نهم


حجت الاسلام علی اکبر ناصری، نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، با بیان این که ناهنجاری های اجتماعی و مفاسد اخلاقی با ماهیت اسلامی در تعارض است و هیچ سنخیتی با تعالیم اسلام راستین ندارد، افزود :خانواده ها باید نسبت به صیانت از فرزندانشان حساس باشند و در کنار تربیت صحیح و مورد پذیرش اسلامی، نظارت لازم را نسبت به آنان داشته باشند.


عضو هیأت رییسه فراکسیون روحانیان مجلس با بیان این که دو رکن اساسی یعنی نظارت جمعی در جامعه مدنی و نظارت عمومی ما در جامعه باید رعایت شود، ادامه داد: نباید نسبت به ناهنجاری ها و بدحجابی ها بی تفاوت باشیم و باید اقدامات اساسی و زیربنایی نسبت به ترویج فرهنگ عفاف و حجاب صورت گیرد.


حجت الاسلام ناصری با بیان این که در جامعه مدنی نظارت جمعی اصل است و حکومت هم در قبال جامعه و صیانت از آحاد مردم مسؤولیت دارد، خاطرنشان کرد: همه نهادها باید در این مسأله حساس
 و مهم و در راستای داشتن جامعه ای عاری از رذایل اخلاقی و تلاش درصدد ترویج هرچه بیشتر ارزش های ناب اسلامی در جامعه همت کنند.


وی با بیان این که بی حجابی و ناهنجاری های اجتماعی خانمان سوز است و نابسامانی های فراوانی را با خود به همراه خواهد آورد، یادآور شد: در مکتب غربی حرمت شکنی و بی اعتنایی به مسائل دینی و سکولاریسم موجب شد تا شاهد فروپاشی خانواده و رشد منفی جامعه باشیم.


نماینده مردم  بابل در مجلس با اشاره به این که الگوگیری از جامعه سکولار غربی ما را به بیراهه می کشاند و باید هرچه بیشتر در راستای ترویج فرهنگ اصیل اسلامی اهتمام صورت گیرد، افزود: اگر خدایی ناکرده جوانان ما به سمت جامعه غربی بروند شاهد بحران و فروپاشی خانواده ها خواهیم بود که لطمات جبران ناپذیری را به همراه خواهد داشت.

 

عضو هیأت رییسه فراکسیون روحانیان مجلس با بیان این که در اروپا شاهد انقراض نسل ها هستیم، اظهار داشت: تعداد سگ ها در خانواده های اروپایی بیشتر از تعداد فرزندان است و در خیابان کشورهای اروپایی مشاهده می کنیم که مردم سگ را مونس و همدم خود می دانند.

 

وی با بیان این که امروز غرب در بحران بی هویتی سرگردان است، ادامه داد: این بلایی است که نباید دامن جامعه ما را بگیرد و به جوانان باید سفارش شود تا چارچوب های ارزشی جامعه را به شدت حفظ کرده و آن را مورد حمایت قرار دهند.

 

نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی با بیان این که مسؤولان امر نیز در این راستا باید گام های اصولی و ارزشمند را به منظور ترویج ارزش های واقعی بردارند، خاطرنشان کرد: متولیان امور باید جوانان جامعه را به سمت و سوی فرهنگ اصیل اسلامی  که بهترین راه رهایی از گمراهی ها را به انسان به منظور کسب سعادت و رشد معنوی توصیه کرده است سوق دهند./950/ت302/ج

ارسال نظرات