۱۳ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۶:۵۳
کد خبر: ۱۳۴۵۰۲
آیت‌الله حیدری:

دستگاه قضایی برخورد با مفسدان دانه درشت را ادامه دهد

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه موقت اهواز با قدردانی از برخورد قاطع دستگاه قضایی با متخلفان پرونده فساد بانکی، خواستار تداوم این روند و برخورد جدی با دانه درشت‌ها شد.
آيت الله حيدري

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، آیت الله محسن حیدری، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه این هفته، با اشاره به فرارسیدن میلاد به سعادت امام حسن مجتبی(ع) خاطرنشان کرد: سفره کرامت و بخشش معنوی امام حسن مجتبی(ع) همواره به روی کسانی که خواستار معارف آل محمد(ع) هستند باز است.

وی به چگونگی انتخاب نام این امام بزرگوار اشاره کرد و اظهار داشت: نام و لقب امام حسن مجتبی(ع) از سوی خداوند متعال به پیامبر اکرم(ص) وحی و نام وی حسن و لقب او مجتبی نامیده شد.
امام جمعه موقت اهواز بیان داشت: همه ما باید از سرچشمه گهربار معارف الهی اهل بیت عصمت و طهارت(ع) نهایت استفاده را ببریم چرا که آنها دارای علم نسل های گذشته و آینده هستند.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به سالروز بمباران اتمی هیروشیما و ناکازاکی ژاپن، گفت: آمریکا با وجود آن که مدعی دفاع از حقوق بشر و مخالف سلاح اتمی است، در آن زمان با فرود آوردن بمب های اتمی در این دو شهر بیش از 160 هزار نفر از مردم بی گناه را به قتل رساند. 


آیت الله حیدری تاکید کرد: امروزه می بینیم آمریکا با داشتن انواع سلاح های هسته ای مدعی حقوق بشر و صلح جهانی شده است و به این بهانه دروغین به کشورها از جمله ایران فشار می آورد.

وی بیان داشت: با وجود حمایت آمریکا از حقوق بشر و عمل نکردن به آن مدعی شدن این کشور اسلام ستیز به حقوق بشر یک طنز تاریخی است.

استاد حوزه علمیه خوزستان با اشاره به محاکمه عاملان فساد بزرگ اقتصادی در کشور از سوی دستگاه قضا، تصریح کرد: از قوه قضاییه به سبب صدور احکام قاطعانه در مورد پرونده فساد بزرگ اقتصادی تشکر می کنیم؛ چرا که با این کار رضایت مردم از نظام جمهوری اسلامی ایران را جلب کردند و هیچ فردی نمی تواند هر چه دلش می خواهد در این کشور انجام دهد.

 وی با اشاره به فرمایشات رهبر انقلاب اسلامی مبنی بر لغو طرح کنترل جمعیت، تاکید کرد: رهبر معظم انقلاب با دستور حکیمانه و شجاعانه خود خواستار لغو این طرح شده اند؛ چرا که ایشان معتقدند جمعیت کشور ما در سال های آینده درصد افراد کهنسال بیشتر از جوانان خواهد شد و این معضلی بر سر راه تحقق آرمان انقلاب اسلامی است.

استاد حوزه علمیه خوزستان خاطرنشان کرد: با این سیاست های غلط مانند کنترل جمعیت در کشور، پیشرفت و تعالی نصیب ملت و دولت ما نمی شود؛ چرا که اگر کهنسالان جمعیت کشور را تشکیل دهند روند صعود به قله های دستیابی به پیشرفت برای میهن مان کند خواهد شد.


نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در پایان سخنانش ابراز داشت: امروزه شاهد آن هستیم که عربستان سلاح هایی که به ترویست های سوری برای جنگ با ارتش سوریه می داد، انقلابیون کشورش علیه آل سعود استفاده می کنند.

آیت الله حیدری به فریب کاری، کارشکنی های دولت عربستان علیه نظام سوری اشاره کرد و گفت: آل سعود امروزه خواستار نابودی دولت و ملت سوریه است؛ چرا که دولت سوریه حمایت کننده جریان مقاومت اسلامی است./9458/پ201/ج

ارسال نظرات