۱۹ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۶:۲۸
کد خبر: ۱۳۵۰۵۴
نمایندگان شیعه پارلمان کویت:

وزیر کشور کنونی بدترین وزیر تاریخ کویت است

خبرگزاری رسا ـ نمایندگان شیعه پارلمان کویت از عملکرد وزیر کشور به شدت انتقاد کردند و او را بدترین وزیر تاریخ کویت خواندند.
وزير کشور کويت

 

 به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از سایت بوکس نیوز، عملکرد ضعیف وزیر کشور کویت با انتقاد شدید نمایندگان شیعه پارلمان این کشور مواجه شده و آنان خواستار کناره گیری شیخ احمد الحمود از پست نخست وزیر شدند.
 
نمایندگان شیعه پارلمان کویت که از عملکرد وزیر کشور به ستوه آمده اند وی را بدترین وزیر تاریخ کشور خوانده و نسبت به عدم توجه یکسان به قشرهای مختلف ملت به شدت انتقاد کردند.
 
فیصل الدویسان، نماینده شیعه پارلمان، نخست وزیر کویت را بدترین نخست وزیر تاریخ توصیف کرد و گفت: انتظار می رود که وزیر کشور در حکومت آینده جایی نداشته باشد، زیرا جایگاه خاندان آل صباح را تحت تاثیر قرار داده و نسبت به پرونده امنیتی بی تفاوت است.
 
وی افزود: تاکنون سابقه نداشته است که وزیر کشور در کویت در بروز تنش در کشور نقش داشته باشد، اما وزیر کشور کنونی وضعیت بسیار بدی بر کشور حاکم کرده است.
 
یوسف الزلزله یکی دیگر از نمایندگان پارلمان تصریح کرد: شیخ احمد الحمود با توجه به اینکه از خاندان حاکم در کویت است باید توازن را میان قشرهای مختلف جامعه بشناسد و به این مساله توجه کافی داشته باشد.
 
وی از کینه توزی برخی از وزار به شدت انتقاد کرد و اظهار داشت: روحیه طایفه و قومیت گرایی کینه ای در برخی از وزرا به شدت گسترش یافته است و این ادعا در چهارچوب کارگزینی های صورت گرفته نمایان است.
 
یوسف الزلزله تاکید کرد: امیدواریم واسطه گرایی در کارگزینی در استخدام ارتش و پلیس دیده نشود تا نیروهای امنیتی بتوانند با کارآمدی و درایت به کنترل امنیت کشور بپردازند.
 
عدنان المطوع نیز واسطه گری در کارگزینی را یکی از نشانه های ضعف وزارت کشور کویت خواند و بیان داشت: بسیاری از وزرا با خیال راحت به استخدام آشنایان خود در ارگان های مختلف دولت می پردازند که اوج این پارتی بازی در وزارت آموزش و پرورش، دفاع، بهداشت و اطلاع رسانی دیده می شود./980/ب902/ک
ارسال نظرات