۲۵ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۲:۵۷
کد خبر: ۱۳۵۶۰۲
دفتر تبلیغات اسلامی در بیانیه‌ای به مناسبت روز قدس؛

بزرگداشت روز قدس حلقه محاصره رژیم صهیونیستی را تنگ تر می کند

خبرگزاری رسا ـ دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در بیانیه ای به مناسبت روز جهانی قدس از مسلمانان خواست مسأله قدس را جدی گرفته ودر مسیر تحولات بیداری اسلامی این مساله در راس مطالبات اسلام گرایان قرارگیرد.
روز قدس در بحرين

به گزارش خبرگزاری رسا، دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در بیانیه‌ای از از همه گروه ها و جریانات سیاسی، همگام با ملت بزرگ وغیورایران اسلامی برای شرکت در راهپیمایی پرشکوه روزجهانی قدس دعوت کرد.

بر اساس این گزارش، متن این بیانیه به شرح زیر است:

 روز جهانی قدس یوم اللّه و روز سردادن ندای «لا اله الّا اللّه» و «محمدٌ رسول اللّه» است. اکنون که  آرمان این روزبه گفتمان عمومی مسلمانان تبدیل گردیده، بیداری اسلامی اقبالی را به مسئله فلسطین و آزاد سازی قدس شریف به وجود می‌آورد که این امر خواب راحت را از صهیونیست‌ها ربوده و دایره تنفس برای رژیم صهیونیستی را تنگ‌تر کرده است.

در شرایط کنونی که صهیونیست ها وغرب تلاش می کنند انقلاب ها را به سمت دموکراسی غربی سوق داده وتحولات منطقه را جنگ داخلی، طایفه ای ومذهبی نشان دهند که نمونه های آن را در یمن، لیبی وسوریه شاهد هستیم، باید مسلمانان برای ایجاد توازن، مساله قدس را جدی گرفته ودر مسیر تحولات بیداری اسلامی این مساله در راس مطالبات اسلام گرایان قرارگیرد.


همچنین موضوع قدس شریف می‌تواند وحدت شیعه و سنی را تقویت کندوبه عنوان محوری برای وحدت آزادیخواهان جهان قرار‌گیرد.


رشد فزاینده جریانات اسلام گرایی مبارز باعث می‌شود روز به روز رژیم صهیونیستی به حاشیه رفته وامروز این رژیم منفور درپی شکست‌های متوالی در منطقه مجبور گردیده تا از غزه و جنوب لبنان عقب نشینی کند واین روند نشان می‌دهد علیرغم شکست اروپا و آمریکا در حوزه اقتصادی و بیداری اسلامی، محاصره رژیم صهیونیستی تقریبا اتفاق افتاده است و به حول وقوه الهی این حلقه روز به روز تنگ‌تر می‌شود.


دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم با توجه به شرایط حساس منطقه وجهان اسلام برخود فرض می داند ضمن تجدید میثاق با ولی امر مسلمین جهان، حضرت آیت الله خامنه ای ودعوت از همه گروه ها و جریانات سیاسی، همگام با ملت بزرگ وغیورایران اسلامی با شرکت در راهپیمایی پرشکوه روزجهانی قدس، پایه های عنکبوتی استبداد، استعمار وصهیونیست بین الملل را به لرزه درآورده و موجب دلگرمی تمامی آزادی خواهان عالم و منادیان راه حق و حقیقت شوند./919/د102/ن

ارسال نظرات