۲۶ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۲:۴۷
کد خبر: ۱۳۵۷۲۲

خیزش نوین اسلامی از برکات روز قدس است

خبرگزاری رسا ـ بسیج طلاب و روحانیان سپاه ولی عصر(عج) خوزستان، به مناسبت روز جهانی قدس بیانیه ای صادر کرد.
قدس

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، بسیج طلاب و روحانیان سپاه ولی عصر(عج) خوزستان، در بیانیه ای حضور همه جانبه و پرشور مردم را خواستار شد.

در این بیانیه آمده است: اینک که به فضل الهی با درایت و شجاعت رهبران نظام جمهوری اسلامی داعیه حمایت از فلسطین مظلوم به یک خواست جهانی مبدل شده است و خیزش نوین اسلامی در منطقه رویاهای خوش استعمارگران و غاصبان را به کابوس مبدل ساخته است.

در ادامه این بیانیه می خوانیم: بر همه ما فرض است تا با الهام از انفاس ملکوتی حضرت امام خمینی(ره) و با اقتدا و تأسی به مقام شامخ ولایت رهبر معظم انقلاب، بر علیه سلطه شوم شب پرستان صهیونیست بخروشیم.

این بیانیه می افزاید: بی گمان مردم غیرتمند و ولایت مدار خطه خوزستان با انفاس ملکوتی برخاسته از ضیافت الهی در ماه مبارک رمضان و با دلها و زبان های روزه دار، در آخرین روز این ماه بزرگ، با حضور پرشور و ستودنی، صفحه زیبای دیگری را از افتخارات استان خوزستان را با دستان خود ورق خواهند زد.

بیانیه بسیج طلاب و روحانیان سپاه حضرت ولی عصر(عج) خوزستان تأکید می کند: همه پایگاه های بسیج طلاب حوزه های علمیه استان، ضمن آرزوی پیروزی آرمان مقدس فلسطین عزیز و امید واثق به نابودی کامل غده سرطانی رژیم صهیونیستی، از مردم پر افتخار و ولایتمدار خوزستان دعوت می نماید تا با حضور قاطع و گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس، بار دیگر نوید پیروزی حق را در دلهای جهانیان دمیده و خشم، انزجار و نفرت خود را از رژیم کثیف صهیونیستی و اربابا ناخلفش ابراز نمایند.

در پایان این بیانیه آمده است: تردیدی نیست که قدس متعلق به مسلمین است و امیدواریم بار دیگر به دست مسلمانان فتح خواهد شد./9458/د101/ب

ارسال نظرات