۲۶ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۵:۳۶
کد خبر: ۱۳۵۷۵۰
مدیرکل تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد:

استکبار، عزت مسلمانان را در روز قدس نظاره گر خواهد بود

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد ابراز داشت: مردم با حضور خود در روز جهانی قدس، فلسطینیان را در مبارزات خود علیه رژیم غاصب اسراییل دلگرم کنند.
قدس. مسجدالاقصي

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سید مهدی ساداتی، مدیر کل تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد، با اشاره به روز جهانی قدس خاطرنشان کرد: یکی از الطاف الهی، موهبتی است که از سوی خداوند متعال با واسطه فیض امام خمینی (ره) در سطح جهان هر ساله نور افشانی می نماید و آن حضور گستره جهان اسلام است که خط بطلانی بر همه نقشه ها دشمن می کشند.

حجت الاسلام سادتی اظهار داشت: وقتی مردم جهان به خصوص مسلمانان با یک صدا خواستار نابودی استکبار جهانی است پشت ابرقدرتها به لرزه می افتد و جهان غرب، عزت مسلمین را در جمعه آخر ماه مبارک رمضان به عینه مشاهده می نمایند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: در آینده ای نزدیک شاهد فرو پاشی حکومت غاصب اسرائیل خواهیم بود و این حضور نوید بخش آینده ای تابناک حکومت عدل حضرت مهدی (عج) سراسر جهان گیتی را فرا خواهد گرفت و مستضعفین بر مستکبرین غلبه خواهند کرد.

وی با بیان این که یکی از ثمرات مهم روز قدس بیداری اسلامی در جهان است اظهار کرد: برکات اجتماع بزرگ هرسال مسلمانان در جهان باعث بیداری مردم در مصر، تونس، یمن، لیبی و دیگر کشورها گردیده و امروز به جای خاورمیانه آمریکایی، خاورمیانه اسلامی در حال شکل‌گیری است و این خاری بزرگ در چشمان دشمنان اسلام است.

 حجت الاسلام ساداتی با تأکید بر این که جایگاه فلسطین در بین مسلمانان از مکان رفیعی برخودار است خاطرنشان ساخت: مردم کشور فلسطین وقتی مشاهد می کنند که چگونه مردم جهان اعم از مسیحی و مسلمانان چگونه از آن ها حمایت می کنند دلگرمی خاصی در مبارزه با اسراییلی های می گیرند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به بزرگی روز قدس بین مسلمانان جهان گفت: می توان بیان کرد که در روز قدس، عزت مسلمین نمایان‌تر می شود./9458/د101/ب

ارسال نظرات