۲۶ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۵:۵۱
کد خبر: ۱۳۵۷۵۵
برای سومین سال متوالی در خوزستان؛

مسابقه عکاسی روز قدس برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گتوند از برگزاری مسابقه عکاسی روز قدس در این شهرستان خبر داد و گفت: این مسابقه برای سومین‌سال متوالی برگزار می‌شود.
مسابقه عکاسی روز قدس برگزار می شود

 

احمد عبداللهی، رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گتوند، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به اهمیت روز جهانی قدس اظهار داشت: مسابقه عکاسی از راهپیمایی روز قدس در سطح شهرستان گتوند از سوی عکاسان این شهرستان برگزار می‌شود.

وی با بیان این که به 3 نفربرتر در این مسابقه هدایای ویژه ای اهداء خواهد شد تأکید کرد: این مسابقه برای سومین سال متوالی در شهرستان گتوند برگزار می شود که خوشبختانه با استقبال چشمگیر و خوب جوانان علاقمند به این هنر مواجه شده است.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گتوند با تأکید بر این که برگزاری با شکوه روز جهانی قدس از تأکیدات ویژه مقام معظم رهبری می باشد بیان داشت: در برهه کنونی استکبار جهانی با استفاده از پیشرفته ترین تجهیزات نظامی و تبلیغی به جنگ همه جانبه علیه مسلمانان پرداخته است که این اهمیت حضور در روز قدس را بیشتر می کند.

این مقام مسؤول با تأکید بر این که ایران اسلامی پایگاه و کانون اصلی عدالت خواهی و ظلم ستیزی در جهان است، بیان داشت: همه مردم عزیز ایران در روز جهانی شرکت می کنند و ندای ظلم ستیزی و عدالت خواهی خود را به سرتاسر جهان خواهند رساند.

عبداللهی درباره فعالیت‌های اوقات فراغت این شهرستان در ماه مبارک رمضان گفت: کلاس‌های اوقات فراغت شهرستان گتوند با همکاری 22 کانون فرهنگی هنری مساجد برگزار می‌شود.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گتوند افزود: این کانون‌های فرهنگی هنری همگی در راستای ارتقای سطح هویت دینی و افزایش معنویت در بین نسل جوان فعالیت می‌کنند.

عبداللهی در ادامه سخنانش خاطرنشان ساخت: تأسیس کانون‌های فرهنگی هنری گامی مؤثر در راستای تخصصی کردن فعالیت‌های هنری و فرهنگی در مساجد است و در این راستا برنامه‌ریزی دقیق و جامع سرلوحه کار قرار گرفته است.

وی با اشاره به استعداد شهرستان‌های استان در برنامه‌های فرهنگی افزود: شهرستان گتوند توان بسیار خوبی در بخش فرهنگی دارد و در سال‌های گذشته در عرصه فرهنگ، هنر و مذهب تلاش‌های بسیار خوبی در این شهرستان شده است.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گتوند خاطرنشان کرد: رونق بخشیدن به فعالیت‌های فرهنگی و دینی، استعدادیابی فرهنگی میان نیروهای مذهبی و تلاش برای شکوفایی استعدادهای موجود در نهادهای مذهبی به ویژه مسجد از اهم فعالیت‌های کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در شهرستان گتوند است.

وی تأکید کرد: در آینده‌ای نزدیک تعداد این کانون‌های فرهنگی هنری در شهرستان گتوند افزایش خواهد یافت و در این باره در حال رایزنی و پیگیری هستیم./9461/ت302/ب

ارسال نظرات