۲۷ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۹:۱۴
کد خبر: ۱۳۵۹۴۰
امام جمعه دزفول:

رژیم صهیونیستی به کمک کشور های مسلمان درصدد تصاحب کرسی حاکمیت است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه دزفول تصریح کرد: هدف جدید اسرائیل درگیر کردن کشورهای اسلامی با یکدیگر و تصاحب کرسی حاکمیت است؛ از این رو سعی در ایجاد تنش در کشور سوریه و تحریک ترکیه به دخالت همه جانبه برای تغییر حکومت بشاراسد دارد.
حجت الاسلام قاضي دزفولي، امام جمعه دزفول

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خوزستان، حجت الاسلام محمد علی قاضی دزفولی، امام جمعه دزفول در خطبه های این هفته نماز جمعه این شهرستان با قدردانی از حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز قدس اظهار داشت: آرمان جاودان رهایی فلسطین کابوسی برای رژیم جعلی اسرائیل و نماد صف بندی حق و باطل در جهان اسلام است.

استاد حوزه علمیه به تغییر سیاست های رژیم صهیونیستی اشاره کرد و ابراز داشت: سردمداران این رژیم موضع خود را از حمله و جنگ نظامی مستقیم با توجه به شکست های پی در پی در مقابله با مسلمانان تغییر داده اند.

امام جمعه دزفول تصریح کرد: هدف جدید اسرائیل درگیر کردن کشورهای اسلامی با یکدیگر و تصاحب کرسی حاکمیت است؛ از این رو سعی در ایجاد تنش در کشور سوریه و تحریک ترکیه به دخالت همه جانبه برای تغییر حکومت بشاراسد را دارد. 

حکام عرب رابطه خود را با حکام مستکبر قطع کنند

حجت الاسلام قاضی دزفولی با توصیه به حکام عرب منطقه برای قطع رابطه با اسرائیل و آمریکا بیان داشت: سران استکبار در روابط خود با دیگر کشورها فقط به منافع خود می نگرند و در صورت عدم تأمین منافع، پشت آنان را خالی می کنند.

وی با اشاره به این که آرمان اسلام، آزادی فلسطین و نابودی اسراییل است اظهار داشت: استراتژی صهیونیسم و استکبار جهانی پس از جنگ 22 روزه غزه و بیداری اسلامی تغییر یافته و رژیم صهیونیستی در برابر مسلمانان شکست مفتضحانه ای خورده است.

ملت ایران پیشگام مقابله در راستای نابودی اسرائیل است

وی ملت اسلامی ایران را پیشگام مقابله در راستای نابودی اسرائیل عنوان کرد و ابراز داشت: ملت ایران با اقدامات خود سبب ایجاد روحیه در بین دیگر ملت های اسلامی شده تا در راه اسلام و نابودی استکبار قدم بردارند.

حجت الاسلام قاضی دزفولی در پایان سخنان خود با اشاره به حادثه وقوع زلزله در شمال غرب کشور از همه مردم خواست در ارسال کمک های بشر دوستانه خود به وظیفه دینی و ملی خویش عمل نمایند./9464/پ202/ع

ارسال نظرات